en mä jaksanut lukea sivua 4 pidemmälle
Onko siellä jotain uutta? En jaksanu seurata enää ko se meni niin ärsyttäväksi jankkaamiseksi.
- Mutta kun en mä halua..
- En ota kantaa haluamiseen mutta oot muuten vitun tyhmä kun et osta!
en mä jaksanut lukea sivua 4 pidemmälle
Onko siellä jotain uutta? En jaksanu seurata enää ko se meni niin ärsyttäväksi jankkaamiseksi.
- Mutta kun en mä halua..
- En ota kantaa haluamiseen mutta oot muuten vitun tyhmä kun et osta!
Missasit parhaat palat. Mulle selvis että puolikkaasta tulee todennäköisesti tyhjän päälle jäävä päihdeongelmainen, se päätyy slummiin elämään pelkällä puurolla, tuskin kelpaa mihinkään muuhun kuin rikos- ja työkyvyttömyyseläketilastoja koristamaan ja lopulta siitä tulee narkkarien mä jaksanut lukea sivua 4 pidemmälle
Mies kehittelee noita kans välillä, yleensä niistä vaan tulee ihan hervottomia kun aikamme teorioisoidaan - mulla tuppaa lähtemään mopo pahasti käsistä jos sille päälle sattuu ja sit ne teoriat alkaa olemaan aika korkealentosiaYks mun kaveri on kovasti kiinnostunut kaikenlaisista salaliittoteorioista, hittoku se selittää niitä niin kauheasti etten muista miten naapurin pomo on niihin saatu liitetty. Kuulin ainakin hurjan sepustuksen miten saadaan liitettyä paavi vapaamuurareihin ja ufoihin Se oli oikeesti niin jännä että teki mieli uskoa siihen.
kävin kertomassa, ettei mun vanhempien asumismuoto vaikuta minun tulotasoon ja sama pätee mun lapsiin, saavat pärjätä omillaanMissasit parhaat palat. Mulle selvis että puolikkaasta tulee todennäköisesti tyhjän päälle jäävä päihdeongelmainen, se päätyy slummiin elämään pelkällä puurolla, tuskin kelpaa mihinkään muuhun kuin rikos- ja työkyvyttömyyseläketilastoja koristamaan ja lopulta siitä tulee narkkari
Höpö höpö, se on niin köyhä ettei sillä ole rahaa huumeisiin..Missasit parhaat palat. Mulle selvis että puolikkaasta tulee todennäköisesti tyhjän päälle jäävä päihdeongelmainen, se päätyy slummiin elämään pelkällä puurolla, tuskin kelpaa mihinkään muuhun kuin rikos- ja työkyvyttömyyseläketilastoja koristamaan ja lopulta siitä tulee narkkari
Myytte tönön, jaatte potin. Simpple.Jos puhutaan ihan vakavasti, niin mua ahistaa jo etukäteen ajatus että sitteko porukoista aika jättää ja niiden talo periytyy mulle ja veljelle... Toivon parhaani mukaan että velipoika haluaa lunastaa sen tönön kokonaan itelleen, ja mun osuus asiasta loppuis sitten siihen.
Se varmaan alkaa pirihuoraksi sitten. Komea poika siitä tulee (on äitinsä näköinen).Höpö höpö, se on niin köyhä ettei sillä ole rahaa huumeisiin..
Ostat laatuvaippoja sadalla tuhannella eurolla.........hmmmmm, mun äitee ei oo vielä seittemääkymmentä ja jos aatellaam että se kippais 90 nurkilla niin meikä on jo yli 70
mitvit mää enää siinä vaiheessa teen sen perinnöllä?
Ennakkoperintönä seuraavalle sukupolvelle?hmmmmm, mun äitee ei oo vielä seittemääkymmentä ja jos aatellaam että se kippais 90 nurkilla niin meikä on jo yli 70
Muuten ihan jees, mutta porukoiden asuinkunta ei oo talokauppojen kannalta ihanteellisin mahdollinen. Siellä on nyttenkin paljon hyväkuntoisia ja edullisia taloja kaupan, mutta siellä ne vuosi toisensa jälkeen roikkuu myytävät-palstalla.Myytte tönön, jaatte potin. Simpple.
Myyt hyvällä voitolla ja muutat kuubaan?hmmmmm, mun äitee ei oo vielä seittemääkymmentä ja jos aatellaam että se kippais 90 nurkilla niin meikä on jo yli 70
pitää. ja katsoa valmiiksi lähin neulanvaihtopiste.Minun äiti asuu vuokralla. Pitääkö mun nyt ruveta narkkariksi..
ota vartin tirsat niin piristyy.Iltoja...voi väsy. Meinaan nukahtaa istualleni.
Muakin väsyttää mutta ei passaa nukkua vielä että ei mene liiaksi nukkumiseksi. Pitää kummiski ajoissa mennä nukkuu kun huomenna on töitä.Iltoja...voi väsy. Meinaan nukahtaa istualleni.
Koko päivä syömättä? Ei oo hyväksi sellainen. Jotakin pitää syödä.Ruokaa
Ei oo tullu syötyy tänää ja ihan tärisyttää mut nyt saa vattansa täyteen.nam.