The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä on oma, jotta lasten tulevaisuus olisi turvattu! Kolmelle rivarikolmio on just passeli. Jokainen saa myydä oman huoneensa ja saavat ainakin miljoonaan per naama... Ei tarvi yhdenkään kullanmurun ikinä hankkia mitään itse! Eiku... :D
 
Yks mun kaveri on kovasti kiinnostunut kaikenlaisista salaliittoteorioista, hittoku se selittää niitä niin kauheasti etten muista miten naapurin pomo on niihin saatu liitetty. Kuulin ainakin hurjan sepustuksen miten saadaan liitettyä paavi vapaamuurareihin ja ufoihin :D Se oli oikeesti niin jännä että teki mieli uskoa siihen.
Mies kehittelee noita kans välillä, yleensä niistä vaan tulee ihan hervottomia kun aikamme teorioisoidaan - mulla tuppaa lähtemään mopo pahasti käsistä jos sille päälle sattuu ja sit ne teoriat alkaa olemaan aika korkealentosia :D
 
Missasit parhaat palat. Mulle selvis että puolikkaasta tulee todennäköisesti tyhjän päälle jäävä päihdeongelmainen, se päätyy slummiin elämään pelkällä puurolla, tuskin kelpaa mihinkään muuhun kuin rikos- ja työkyvyttömyyseläketilastoja koristamaan ja lopulta siitä tulee narkkari :D
kävin kertomassa, ettei mun vanhempien asumismuoto vaikuta minun tulotasoon ja sama pätee mun lapsiin, saavat pärjätä omillaan
 
Missasit parhaat palat. Mulle selvis että puolikkaasta tulee todennäköisesti tyhjän päälle jäävä päihdeongelmainen, se päätyy slummiin elämään pelkällä puurolla, tuskin kelpaa mihinkään muuhun kuin rikos- ja työkyvyttömyyseläketilastoja koristamaan ja lopulta siitä tulee narkkari :D
Höpö höpö, se on niin köyhä ettei sillä ole rahaa huumeisiin.. :D
 
kahvikirahvi
Jos puhutaan ihan vakavasti, niin mua ahistaa jo etukäteen ajatus että sitteko porukoista aika jättää ja niiden talo periytyy mulle ja veljelle... Toivon parhaani mukaan että velipoika haluaa lunastaa sen tönön kokonaan itelleen, ja mun osuus asiasta loppuis sitten siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Heeeei :) :wave:

Postin poika yritti olla hauska ku kävin hakeen paketin. Se haki sen ja sitte totes, että jaa tämmösiä mömmöjä vai eiks näitä sillä nimellä sanota. Olin vaan, että joooo... :D

Fitnestukun paketti siis oli, että siitä varmasti tiesi, että jauheita sisälsi, mutta vähän oli tollanen toi keskustelun avaus :D
 
kahvikirahvi
Myytte tönön, jaatte potin. Simpple.
Muuten ihan jees, mutta porukoiden asuinkunta ei oo talokauppojen kannalta ihanteellisin mahdollinen. Siellä on nyttenkin paljon hyväkuntoisia ja edullisia taloja kaupan, mutta siellä ne vuosi toisensa jälkeen roikkuu myytävät-palstalla.

Mutta en jaksa nyt enää teidänkin kanssa alkaa vääntämään näistä asuntoasioista, kohta oon vielä itsekkään lisäksi kiitämätönkin kusipää joka ei arvosta kun porukat on rahalla ja vaivalla hankkinu talon mistä me lapset saadaan sitten kiva perintö.
 
Alkaa iteeki väsyttää. Tein oman punttiksen tonne vinttiin ja tänää olin vähä nostelemassa ja tekees lihaskuntoa. Hyi helvetti on muute karsee liike Janda Sit Up. Varsinkin kun vattalihakset on jo valmiiks kipeenä :S Noo, mut tervettä kipua :D

Nyt hakee lapsukaisia naapurista ja sitte iltapalalle :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä