no katoppa koAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30191135:En kyllä osaa sanoa?
sillä lippiksellä on pirun kätsy löyhyyttää sitä savua veks
no katoppa koAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30191135:En kyllä osaa sanoa?
Pk:lle iso tsemppihali. Faijalla oli aivoinfarkti ja hän toipui siitä hienosti. Hyviä vointeja ja yritä olla sressaamatta.
:hug:
Enolla kanssa oli aikoinaan päänsärkyä jota hoidettiin Buranalla.
Jatkui ja jatkui ja kun paremmin tutkittiin, syöpä aivoissa : /
Arvauskeskuksiin ei voi luottaa,ei ne tiedä siellä hevon kukkuakaan.Niinpä... Nämä on hankalia juttuja. Kuollut olisin minäkin, jos terveyskeskuksen neuvoilla olisi menty.
Jotain tän suuntasta...njaaa ...sitä ollaankin oltu juonikkaita...palomiehillä on kyllä hienot univormut ja rintalihakset ja jäntevyyttä ja kestävyyttä ja...eikä kö siis ihan ammattilaisen otteet kyllä savusukellustakin ajatellen ....
- varmistit ettei sun ainakaan tartte kärsiä mistään masentavista sunnuntaifiiliksistä
Jeps. Mä oon lapsillekin sanonut, etten vittumaisuuttanikaan kuole. Muuten en voisi saarnata, kun tulevat kännissä alaikäisenä kotiin aamuyöllä
Mäkin oon kovasti keittämässä mansikkakiisseliä....ja ketut, kun jäin jumittaan ton Topan takia mutta ehtiihän tässä sen kiisselin vielä tekaista puolen yön hujakoillakin...Hetki töllöilyä ja sitten nukkumaan, öitä!
mitä sullon lasissa?Tsih x 3
kolmatta jo tsihistelet siellä!Mitäkätä?
Pari snapsia likööriä otin ja kolmas sekä viimenen kalja menossa.mitä sullon lasissa?
anna mullekki
varmaan sitä olutta minkä nimeä en muistamitä sullon lasissa?
anna mullekki
Onhan ne.Niinpä... Nämä on hankalia juttuja. Kuollut olisin minäkin, jos terveyskeskuksen neuvoilla olisi menty.
aika reilua ettet mulle mitään säästänyPari snapsia likööriä otin ja kolmas sekä viimenen kalja menossa.
Nopeat syövät hitaat.aika reilua ettet mulle mitään säästäny
Mutki saisjoo,oh nyt kun joku kaluttas mut nukkumaan niin hyvä olis....
mistä tähän hätään nyt kaluttajan saa|OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30191218:Mutki sais
no onEiks 8 asteikolla 1-10 oo ihan hyvä?