The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moimoi :wave:



Ja heti perään että siunaa ja varjele :O! Johan on ollut sullakin menoa ja meininkiä ja varsinkin turhan paljon noita vaarallisia tilanteita :hug:.



Huh huh, huisin kova kehoitus hiljentää tahtia :|. Nyt sitten maltillista toipumista ja elämästä nauttimista :)

Mulla on aina "härdelliä" :D.
Ja tahti on kyllä hiljentynyt 120% entisestä, alkaa olla jo tylsää kun ei "mitään" voi tehdä. :D
 
Juu, kyllä tästä noustaan... Eihän tää mulle itselleni pahin ole ollut, mutta lapsille - vaikka tyttö menikin nyt lukion ekalle ja poika ensi kuussa 18-v- on ihan selvästi ollut aika kova pala. Käytöksestä voi aistia, että vieläkin pelkäävät kauheasti, että mä tästä kuolla kupsahdan. Ja rahaahan ei ole käytännössä yhtään, kun yrittäjän leipä on työstä kiinni, mitä en nyt pysty tekemään.

Mutta osaapa arvostaa elämää ja AJOKORTTIA ihan eri lailla kuin ennen :)
No onhan toi ollut teille kaikille ihan älyttömän iso järkytyksen paikka ja asia :hug:. Ja ihan pirun pienestä kiinni ollut kaikki, jotta on sulla ollut runsaasti varjelustakin matkassa mukana...

Raha- asiat järjestynevät kyllä mutta terveydestä se kiinni täytyy pitää. Varmasti on ote päiviin aivan erilainen ja erityinen :).
 
Kyllähän tässä vähän vastoinkäymisiä on ollut. :D Alkuunsa tietysti vähän kangisti, kun piti maata jonkin aikaa, mutta ei mulle jäänyt pysyviä vauroita ja liikuntakykykin on ennallaan. Papereita, jossa on peräkkäisillä riveillä numeroita ja kirjaimia paljon sekaisin, en pysty kunnolla hahmottamaan. Se on ainoa, minkä olen huomannut.
Tää on hyvä juttu. Sehän tietty kun sait heti apua niin pystyttiin nopeesti toimimaan.Jos apu olis tullut vasta vuorokauden päästä niin tilanne olis ollut aivan eri. Mutta hyvä että oot jo paremmassa kunnossa:)
 
No onhan toi ollut teille kaikille ihan älyttömän iso järkytyksen paikka ja asia :hug:. Ja ihan pirun pienestä kiinni ollut kaikki, jotta on sulla ollut runsaasti varjelustakin matkassa mukana...



Raha- asiat järjestynevät kyllä mutta terveydestä se kiinni täytyy pitää. Varmasti on ote päiviin aivan erilainen ja erityinen :).

Kiitos halista :). Juu, itsestäni on tuntunut, että mulle tää on ollut kaikista helpointia psyykkisesti läheisiin verrattuna. Exänkin käytös on muuttunut totaalisesti, se hoiteli mun asioita kun en itse pystynyt, vaikka huusikin parille asiakkaalle puhelimessa kun kyselivät, että miksei miestä näy. Muutenkin ollut korvaamaton apu ja en nyt sitten tiedä, onko se enää edes exä.

Kyllä joo katselee auringon nousua ja laskua ihan erilailla ja saa olla kiitollinen pienistä asioista, kun ihan hilkulla on käyty...

Ja ne raha-asiatkin on kyllä nykyään tosi pieni murhe - autosta sekä vakuutukset että verot rästissä, mutta mitäs sen väliä, kun en voi sillä ajaa kuitenkaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kiitos halista :). Juu, itsestäni on tuntunut, että mulle tää on ollut kaikista helpointia psyykkisesti läheisiin verrattuna. Exänkin käytös on muuttunut totaalisesti, se hoiteli mun asioita kun en itse pystynyt, vaikka huusikin parille asiakkaalle puhelimessa kun kyselivät, että miksei miestä näy. Muutenkin ollut korvaamaton apu ja en nyt sitten tiedä, onko se enää edes exä.

Kyllä joo katselee auringon nousua ja laskua ihan erilailla ja saa olla kiitollinen pienistä asioista, kun ihan hilkulla on käyty...

Ja ne raha-asiatkin on kyllä nykyään tosi pieni murhe - autosta sekä vakuutukset että verot rästissä, mutta mitäs sen väliä, kun en voi sillä ajaa kuitenkaan :D
....no niin, asiat ne näemmä järjestyvät aikaa myöten kaikkinensa :heart: - aivan loistava juttu, että te kaksi olette lähentyneet :).

Tuossapa sitä onkin monta tärkeää syytä hissuksiin mutta varmasti ja vankasti toipumiseen :).
 
Tää on hyvä juttu. Sehän tietty kun sait heti apua niin pystyttiin nopeesti toimimaan.Jos apu olis tullut vasta vuorokauden päästä niin tilanne olis ollut aivan eri. Mutta hyvä että oot jo paremmassa kunnossa:)

Jeps. Mä oon lapsillekin sanonut, etten vittumaisuuttanikaan kuole. Muuten en voisi saarnata, kun tulevat kännissä alaikäisenä kotiin aamuyöllä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30191116:
Tais se jo pikkuhiljaa alkaa hälvenee... Savun hälvettyä, tarkastamme kytkennät :LOL:
...njaaa :rolleyes:...sitä ollaankin oltu juonikkaita...palomiehillä on kyllä hienot univormut ja rintalihakset ja jäntevyyttä ja kestävyyttä ja...eikä kö siis ihan ammattilaisen otteet kyllä savusukellustakin ajatellen :rolleyes:....

:LOL: - varmistit ettei sun ainakaan tartte kärsiä mistään masentavista sunnuntaifiiliksistä
 
Oli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä :D
:hug:

Enolla kanssa oli aikoinaan päänsärkyä jota hoidettiin Buranalla.
Jatkui ja jatkui ja kun paremmin tutkittiin, syöpä aivoissa : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä