Päivää! Täälläkin on näemmä vielä elämää...
No tuosta hengen pihisimisestä lähinnä tuo lähti.en mä mitään hapenotto kykyä olekkaan kehittämässä vaan ajatus oli että mistä sais virtaa alottaa sen töiden jälkeen "lenkkeilyn", ihan vaan piristysruiskeeksi ja ehkä se kuntokin siinä sivussa hiukan kohenis.
MOI:wave:Päivää! Täälläkin on näemmä vielä elämää...
Missä oot luurannut :wave:Päivää! Täälläkin on näemmä vielä elämää...
Vaikeinta on lähteminen. Harvemmin lenkin jälkeen tulee olo että olipas ikävää, miksi lähinen mä mitään hapenotto kykyä olekkaan kehittämässä vaan ajatus oli että mistä sais virtaa alottaa sen töiden jälkeen "lenkkeilyn", ihan vaan piristysruiskeeksi ja ehkä se kuntokin siinä sivussa hiukan kohenis.
Moimoimoimoimoi :kiss:Päivää! Täälläkin on näemmä vielä elämää...
MOI:wave:
Kiva nähdä pitkästä aikaa:hug:
Missäs sitä on luurattu? Tässä joku aika sitten kyselinkin että missä mahdat olla.
Sepä se,se lähteminen.Pitäs heti kun töistä tulee niin lähteä jos istuu alas niin sitten ei tule lähdettyä.Jälkeenpäin on hyvä olo ja tyytyväinen että lähti. Lähinnä se että sillon saa ajatella tai olla ajattelematta asioita.Vaikeinta on lähteminen. Harvemmin lenkin jälkeen tulee olo että olipas ikävää, miksi lähin
Lataa soittolistallinen mieluisaa musiikkia ja lähe vaikka väkisin liikkeelle, kyllä se siitä iloksi muuttuu!
Mitä ihmettä :OJuu, onhan tässä oltu poissa linjoilta. Mulla on elämä niin sekasin, että huhhuh - työkyvytön, ajokiellossa ja vanha suolakin janottaa...
Radio on ihan hyvä, sitä minäki usein pyöräillessä kuuntelen.Sepä se,se lähteminen.Pitäs heti kun töistä tulee niin lähteä jos istuu alas niin sitten ei tule lähdettyä.Jälkeenpäin on hyvä olo ja tyytyväinen että lähti. Lähinnä se että sillon saa ajatella tai olla ajattelematta asioita.
Mulla mitään soittolistoja ole,tavis känny niin radiota siitä kuuntelen jos sattuu kuulumaan. Ei ole mitään mp3 soittimiakaan.Mulla oo mitään nykytekniikan laitteita
Ei muut tehoakaan, mutta Ventoline tehoaa.kato perhana, vaikka oon ollu spirometrissä lukuisia kertoja niin eipä ole tullut esiin että astmalääkkeet tepsii terveisiinkin
Mitä ihmettä :O
:OOli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä
Voi hyvänen aika sentään! Sua on koeteltu oikeen kunnolla. Ei sulla mitään liikuntakyky menny osittain? Toivottavasti voit jo paremmin:kiss:Oli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä
Moimoi :wave:Oli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30190965::O
Hyvä, että oot nyt jo paranemassa :hug: :hug:. On siulla ollut hurjat paikat.
just ventolinella ollaan niitä reaktioita kokeiltuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30190946:Ei muut tehoakaan, mutta Ventoline tehoaa.
Voi hyvänen aika sentään! Sua on koeteltu oikeen kunnolla. Ei sulla mitään liikuntakyky menny osittain? Toivottavasti voit jo paremmin:kiss: