The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en mä mitään hapenotto kykyä olekkaan kehittämässä vaan ajatus oli että mistä sais virtaa alottaa sen töiden jälkeen "lenkkeilyn", ihan vaan piristysruiskeeksi ja ehkä se kuntokin siinä sivussa hiukan kohenis.
Vaikeinta on lähteminen. Harvemmin lenkin jälkeen tulee olo että olipas ikävää, miksi lähin

Lataa soittolistallinen mieluisaa musiikkia ja lähe vaikka väkisin liikkeelle, kyllä se siitä iloksi muuttuu!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Vaikeinta on lähteminen. Harvemmin lenkin jälkeen tulee olo että olipas ikävää, miksi lähin

Lataa soittolistallinen mieluisaa musiikkia ja lähe vaikka väkisin liikkeelle, kyllä se siitä iloksi muuttuu!
Sepä se,se lähteminen.Pitäs heti kun töistä tulee niin lähteä jos istuu alas niin sitten ei tule lähdettyä.Jälkeenpäin on hyvä olo ja tyytyväinen että lähti. Lähinnä se että sillon saa ajatella tai olla ajattelematta asioita.
Mulla mitään soittolistoja ole,tavis känny niin radiota siitä kuuntelen jos sattuu kuulumaan. Ei ole mitään mp3 soittimiakaan.Mulla oo mitään nykytekniikan laitteita:D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sepä se,se lähteminen.Pitäs heti kun töistä tulee niin lähteä jos istuu alas niin sitten ei tule lähdettyä.Jälkeenpäin on hyvä olo ja tyytyväinen että lähti. Lähinnä se että sillon saa ajatella tai olla ajattelematta asioita.
Mulla mitään soittolistoja ole,tavis känny niin radiota siitä kuuntelen jos sattuu kuulumaan. Ei ole mitään mp3 soittimiakaan.Mulla oo mitään nykytekniikan laitteita:D
Radio on ihan hyvä, sitä minäki usein pyöräillessä kuuntelen.

Mikä tahansa liikunta on parempaa ku sohvalla möllöttäminen, kannattaa alottaa silleen että se tuntuu mukavalta eikä lähtee heti repimään vaikka hölkälle jos se ei tunnu kivalta
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mitä ihmettä :O

Oli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä :D
 
Oli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä :D
:O

Hyvä, että oot nyt jo paranemassa :hug: :hug:. On siulla ollut hurjat paikat.
 
Oli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä :D
Voi hyvänen aika sentään! Sua on koeteltu oikeen kunnolla. Ei sulla mitään liikuntakyky menny osittain? Toivottavasti voit jo paremmin:kiss:
 
Oli tuossa kesällä pää kipeenä monta päivää ja kävin tossa paikallisessa terveyskeskuksessa ja siellä sanottiin, että päänsärkyä vaan ja että Buranalla lähtee. Seuraavasta päivästä en muistakaan yhtään mitään, mutta isää olin vissiin mennyt hakemaan ( 20 km kumminkin olin ajanut.:.) kun piti Helsinkiin lähteä ja olin ollut niin sekasin, että se soitti mulle ambulanssin. Aivoverenvuotoa oli ollut jo jonkin aikaa. Ei onneksi jättänyt sen suurempia vahinkoja, mitä nyt vähän aikaa piti opetella uudestaan puhumaan. Reilut puoli vuotta ajokieltoa ja ei oikein ilman autoa voi töitäkään tehdä , vaikka työkykynen olisi aikasemmin.
Tämmöstä :D
Moimoi :wave:

Ja heti perään että siunaa ja varjele :O! Johan on ollut sullakin menoa ja meininkiä ja varsinkin turhan paljon noita vaarallisia tilanteita :hug:.

Huh huh, huisin kova kehoitus hiljentää tahtia :|. Nyt sitten maltillista toipumista ja elämästä nauttimista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30190965:
:O



Hyvä, että oot nyt jo paranemassa :hug: :hug:. On siulla ollut hurjat paikat.

Juu, kyllä tästä noustaan... Eihän tää mulle itselleni pahin ole ollut, mutta lapsille - vaikka tyttö menikin nyt lukion ekalle ja poika ensi kuussa 18-v- on ihan selvästi ollut aika kova pala. Käytöksestä voi aistia, että vieläkin pelkäävät kauheasti, että mä tästä kuolla kupsahdan. Ja rahaahan ei ole käytännössä yhtään, kun yrittäjän leipä on työstä kiinni, mitä en nyt pysty tekemään.

Mutta osaapa arvostaa elämää ja AJOKORTTIA ihan eri lailla kuin ennen :)
 
Voi hyvänen aika sentään! Sua on koeteltu oikeen kunnolla. Ei sulla mitään liikuntakyky menny osittain? Toivottavasti voit jo paremmin:kiss:

Kyllähän tässä vähän vastoinkäymisiä on ollut. :D Alkuunsa tietysti vähän kangisti, kun piti maata jonkin aikaa, mutta ei mulle jäänyt pysyviä vauroita ja liikuntakykykin on ennallaan. Papereita, jossa on peräkkäisillä riveillä numeroita ja kirjaimia paljon sekaisin, en pysty kunnolla hahmottamaan. Se on ainoa, minkä olen huomannut.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä