Pidän sun ajatustavasta =):hug:
Teillä on vaarallisia nämä ostosmatkailut. Viimeksi eilen shlaagihepulit ja tänään jo veret roiskuu :O :snotty:...pitäskö seuraavalla kerralla jättää mies kotiin mutta ulkoiluttaa hänen pankkikorttiaan ?
Pidän sun ajatustavasta =):hug:
Teillä on vaarallisia nämä ostosmatkailut. Viimeksi eilen shlaagihepulit ja tänään jo veret roiskuu :O :snotty:...pitäskö seuraavalla kerralla jättää mies kotiin mutta ulkoiluttaa hänen pankkikorttiaan ?
Sykehölkkä on aika kova tapa nostaa peruskuntoa ja polttaa kaloreitaSunnuntai maanantai masennus iskee,plah! mistäköhän sitä sais virtaa että aloittais taas lenkkeilyt tai no enhän mä juokse mut sellasta reipasta kävelyä. Töiden jälkeen...
Minä? hölkäämään?Sykehölkkä on aika kova tapa nostaa peruskuntoa ja polttaa kaloreita
:OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30190817:AAAARRRGGHH!!
Voi helvetti mä vihaan kateellisia ihmisiä ja sellasia vitun kyyliä. Pitäs huolen omista asioistaan vaan.
inhalaattori mukaan.Minä? hölkäämään?
tietty jos haluutte päästä musta eroon niin mikäettei,ei pihisis henki sen jälkeen.
ei mulla sellasta oleinhalaattori mukaan.
:hug:Ääh, taas on jotenkin ahistava tunnelma tääl. Hankala selittää toiselle ku ei itekään oikeen tiedä mitä haluaa.
Nukkumaan, kuhan saa iltapalan syötyä..tosin, miten hyvin lie uni tulee kun jännään sitä huomista jo..:snotty: Öitä kaikille!
Eli sillon sulla ei ole vissiinkään mitään syytä olla rasittamatta keuhkoja oikeastiei mulla sellasta ole
En viitti antaa sille senkää verran huomiota.:O
Lyö sitä.
Laite josta imastaan kaasua kehkoihin joka laajentaa keuhkojen verisuonia elikkäs kroppa saa täten enemmän happea.Miten se inhalaattori niinko auttaa? Miten se toimii?
Lakanapyykki on vielä koneessa. Nyt on parina yönä jo tarvinnut täkkiä, ihanaa. Pikkuhiljaa voi taas pidentää lakanoiden pesuväliä. Helteillä on ollut kiva vaihtaa ne muutaman kerran viikossa.Lakanat pesty, kuivattu ulkona ja lopuksi mankeloitu. Ihanuus.
mitä oikeesti? eikö ne rasitu aina liikkuessa ja varsinkin urheillessaEli sillon sulla ei ole vissiinkään mitään syytä olla rasittamatta keuhkoja oikeasti
Mie tahon semmosen sitteko lähen taas tuulettamaan tupakan raiskaamia keuhkojani lenkilleAlkuperäinen kirjoittaja harmaaselkä MIES!;30190854:Laite josta imastaan kaasua kehkoihin joka laajentaa keuhkojen verisuonia elikkäs kroppa saa täten enemmän happea.
Eipä se hapenottokyky kehity kävellessä niinkuin hölkätessä.mitä oikeesti? eikö ne rasitu aina liikkuessa ja varsinkin urheillessa
AAMENAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30190817:AAAARRRGGHH!!
Voi helvetti mä vihaan kateellisia ihmisiä ja sellasia vitun kyyliä. Pitäs huolen omista asioistaan vaan.
en mä mitään hapenotto kykyä olekkaan kehittämässä vaan ajatus oli että mistä sais virtaa alottaa sen töiden jälkeen "lenkkeilyn", ihan vaan piristysruiskeeksi ja ehkä se kuntokin siinä sivussa hiukan kohenis.Eipä se hapenottokyky kehity kävellessä niinkuin hölkätessä.
no ei se ainaskaan siitä huonone jos käy kävelemällä lenkilläen mä mitään hapenotto kykyä olekkaan kehittämässä vaan ajatus oli että mistä sais virtaa alottaa sen töiden jälkeen "lenkkeilyn", ihan vaan piristysruiskeeksi ja ehkä se kuntokin siinä sivussa hiukan kohenis.
Sauvakävely tai sitte käsi-ja jalkapainoja käyttäen nousee kanssa sykkeet, ei tarvii välttämättä edes hölkätä Tarkotuksena ois ostaa sellanen painoliivi, nii sais kehitettyä kävelemässä kynnyssykkeitä.Eipä se hapenottokyky kehity kävellessä niinkuin hölkätessä.