tolla on säärikarvatkin. Pitää olla pelkästään perseessä (mun mielikuvan, ei mieltymyksen mukaan)
tolla on säärikarvatkin. Pitää olla pelkästään perseessä (mun mielikuvan, ei mieltymyksen mukaan)
Jaahas, melkoinen probleema sulla tässä ihan käsillä asti..Kyllä miehessä nyt karvaa pitää olla mutta toi perse osasto ....ei niissä kankuissa saa olla mitään taljaa:x ...mut jos se olikin muuten kiva niin mitäs sit...Mulla on liikaa aikaa miettiä ihan selvästi
saa se karvatonkin olla kunhan alapäässä on karvaa mutta se persetalja ei houkuta yhtään:x rintakarvat sopivassa määrin nyt vaan saa syttymmään mutta ei nekään pakolliset ole.Jaahas, melkoinen probleema sulla tässä ihan käsillä asti..
Mites jos ukossa ei ole rintakarvaa, ei selässä kasva villamaton palastakaan mutta toisaalta perseessäkään ei ole myöskään mitn afgaanimattoa. Karvoja löytyis vain sieltä mistä niitä ens miettimällä vois ajatella löytyvän.
Missä pitää miehessä olla KARVAA?
Mulla ois niitä kolmesaa se karvatonkin olla kunhan alapäässä on karvaa mutta se persetalja ei houkuta yhtään:x rintakarvat sopivassa määrin nyt vaan saa syttymmään mutta ei nekään pakolliset ole.
laita kuvaMulla ois niitä kolme
(ihan tänään käsin laskettu )
pöh, enkä laitalaita kuva
ei mulla ole rintakarvoja:stick:pöh, enkä laita
Laita ensin ite
Sori, tarkoitin tietenkin ihan rintoja vaanei mulla ole rintakarvoja:stick:
Etkös nimennytkin ne jotenkinMulla ois niitä kolme
(ihan tänään käsin laskettu )
en oo ottanut kuvaa tisseistä:|Sori, tarkoitin tietenkin ihan rintoja vaan
hupu tupu ja lupu varmaanEtkös nimennytkin ne jotenkin
Mä taas tykkään melkeinpä enemmän karvattomasta miehestä.
En nyt karvojakaan vastaan ole mutta mieluiten vähempi karvaton.
:OEtkös nimennytkin ne jotenkin
Mä taas tykkään melkeinpä enemmän karvattomasta miehestä.
En nyt karvojakaan vastaan ole mutta mieluiten vähempi karvaton.
Nyt jo kieli poskella,hyi köpsykkää!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185991:
En ota ny muuhun kantaa mutta se sanotaan tupu-hupu-lupu.hupu tupu ja lupu varmaan
mä oon nyt sinkkuaikana jotenkin ihastunut vallan karvallisiin tyyppeihin,siis niihin joihin ihan oikeesti oon kunnolla ihastunut. tietty ne rintakarvat vähän kutittaa naamaa kun kainalossa köllii mut sekin nyt riippuu vähän siitä miten paljon niitä on.
Muistelin vain että joskus täällä tuosta puhetta oli:O
Ehkä otin, ehkä en..
En tiijä!
Tsih teilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185991:
Sen näkee sitten jos vastaan tulee mitä tykkäänhupu tupu ja lupu varmaan
mä oon nyt sinkkuaikana jotenkin ihastunut vallan karvallisiin tyyppeihin,siis niihin joihin ihan oikeesti oon kunnolla ihastunut. tietty ne rintakarvat vähän kutittaa naamaa kun kainalossa köllii mut sekin nyt riippuu vähän siitä miten paljon niitä on.