höh.. ei käy.mutta nyt meidän pitää katua joten katukaamme:ashamed:
höh.. ei käy.mutta nyt meidän pitää katua joten katukaamme:ashamed:
ei täällä kyllä näy *kattelee ympärilleen*On sitä märkää ja kaunista muuallakin! :kieh:
pakko kun mää lupasinhöh.. ei käy.
:stick: mitä sie meet luppailemaan muitten eestä!!pakko kun mää lupasin
yleisen ketjurauhan vuoksi?:stick: mitä sie meet luppailemaan muitten eestä!!
Niinpä. Ei voi katua kun ei päässytNo ei katumiset sitä muuta miksikään kun ei vaan voinut. Valitsivat VÄÄRÄN ajankohdan tapaamisille.. NIH..
päh.. eiku siis pöh..yleisen ketjurauhan vuoksi?
Ei kannata, nälkä tulee kuiteski uuestaapitäsköhän syödä jotain,oon syönyt viimeks joskus päivällä rehvaillessa. vähän tarttis huikopalaa. mut mitä sitä nyt laittais poskeen?
Iltaa äksy :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30186122:Öh prkl. Moi!
Päivääpäs :vampire:Iltaa äksy :kiss:
Eijeieijeieijei.. Hahhaaa.. Olkoot, antaa muiden vitsaillapitäsköhän syödä jotain,oon syönyt viimeks joskus päivällä rehvaillessa. vähän tarttis huikopalaa. mut mitä sitä nyt laittais poskeen?
haittaakse?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30186125:Ei kannata, nälkä tulee kuiteski uuestaa
Joutuu vaan syömää uudestaanhaittakse?
yötäpäs:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30186128:Päivääpäs :vampire:
Taisi mennä jotenkin hermo tai jotain?Tulen nauttimaan tästä:
perusanaaliin(ko)?päh.. eiku siis pöh..
Sanonko minne voit tunkea Yleisen Ketju Rauhan (en kerro )
https://www.youtube.com/watch?v=V9AbeALNVkk
Miks?Tulen nauttimaan tästä:
Hmmm.. Bigbrother alkaapi muutaman päivän päästäperusanaaliin(ko)?
mä oonkin erilainen nuoriAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30186137:Jaa, sul on vuorokaudenajat eri tahissa, kuin mulla
Tuosta miehen (ei siis sun ) joka huutaa äänestä tulee mieleen Jack Nicholsonpäh.. eiku siis pöh..
Sanonko minne voit tunkea Yleisen Ketju Rauhan (en kerro )
https://www.youtube.com/watch?v=V9AbeALNVkk
ja siellä on perusanaalityyppi uudestaan Pakko kattoa!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30186141:Hmmm.. Bigbrother alkaapi muutaman päivän päästä