The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä miehessä nyt karvaa pitää olla mutta toi perse osasto ....ei niissä kankuissa saa olla mitään taljaa:x ...mut jos se olikin muuten kiva niin mitäs sit...Mulla on liikaa aikaa miettiä ihan selvästi:D
Jaahas, melkoinen probleema sulla tässä ihan käsillä asti..
Mites jos ukossa ei ole rintakarvaa, ei selässä kasva villamaton palastakaan mutta toisaalta perseessäkään ei ole myöskään mitn afgaanimattoa. Karvoja löytyis vain sieltä mistä niitä ens miettimällä vois ajatella löytyvän.


Missä pitää miehessä olla KARVAA?

;)
 
Jaahas, melkoinen probleema sulla tässä ihan käsillä asti..
Mites jos ukossa ei ole rintakarvaa, ei selässä kasva villamaton palastakaan mutta toisaalta perseessäkään ei ole myöskään mitn afgaanimattoa. Karvoja löytyis vain sieltä mistä niitä ens miettimällä vois ajatella löytyvän.


Missä pitää miehessä olla KARVAA?

;)
saa se karvatonkin olla kunhan alapäässä on karvaa mutta se persetalja ei houkuta yhtään:x rintakarvat sopivassa määrin nyt vaan saa syttymmään:p mutta ei nekään pakolliset ole.
 
...nyt pukkaa kyllä semmosta koomantynkää korvieni väliin, jotta se on sitten kuppelis huppelis vaan ja unikuville lompsista lomps :wave:

Viimeisiä hetkiä Redfordia tässä huokailen :heart:...

...ja ennen unille menoa joudun kyllä väkisinkin rullaamaan tuon lattialla lötkyilevän lampaantaljan muuanne :snotty:....jotenkin on vahvasti semmonen olo että sitä vois nähdä unia jostain keritsemislinjastosta :snotty:...tosin parturoitavina ei suinkaan olis lampaita vaan :rolleyes: :O...

Että näihin tunnelmiin sitten :D :kiss: :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: MIES! ja famipala
Etkös nimennytkin ne jotenkin :D

Mä taas tykkään melkeinpä enemmän karvattomasta miehestä.
En nyt karvojakaan vastaan ole mutta mieluiten vähempi karvaton.
hupu tupu ja lupu varmaan:D

mä oon nyt sinkkuaikana jotenkin ihastunut vallan karvallisiin tyyppeihin,siis niihin joihin ihan oikeesti oon kunnolla ihastunut. tietty ne rintakarvat vähän kutittaa naamaa kun kainalossa köllii mut sekin nyt riippuu vähän siitä miten paljon niitä on.
 
hupu tupu ja lupu varmaan:D

mä oon nyt sinkkuaikana jotenkin ihastunut vallan karvallisiin tyyppeihin,siis niihin joihin ihan oikeesti oon kunnolla ihastunut. tietty ne rintakarvat vähän kutittaa naamaa kun kainalossa köllii mut sekin nyt riippuu vähän siitä miten paljon niitä on.
En ota ny muuhun kantaa mutta se sanotaan tupu-hupu-lupu.

:xmas:
 
hupu tupu ja lupu varmaan:D

mä oon nyt sinkkuaikana jotenkin ihastunut vallan karvallisiin tyyppeihin,siis niihin joihin ihan oikeesti oon kunnolla ihastunut. tietty ne rintakarvat vähän kutittaa naamaa kun kainalossa köllii mut sekin nyt riippuu vähän siitä miten paljon niitä on.
Sen näkee sitten jos vastaan tulee mitä tykkään :)
Hentosimpiahan ne karvat kai on kun sänki/parta. En tiedä :D
Ollut vaan siloposkisia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä