No, erehdys on kuitenni korjattavissaEi kai se paljon viisaammaksi tee että viikon päästä osaa tsihiä varata ja huominen todellakin tulee nopeasti.
No, erehdys on kuitenni korjattavissaEi kai se paljon viisaammaksi tee että viikon päästä osaa tsihiä varata ja huominen todellakin tulee nopeasti.
Mulla sen verran pienet tissit että en viitti lähetellä kuviaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185543:Miun yvloota ei pane pahakseen yllätyksiä myös .
..Mulla varmaan tänään Cheek
https://www.youtube.com/watch?v=cPConDwJu1Qtinkuliinillä joku Pate -fetissi?
tai useimmat niistä..Nyt kun pahimmat pervåt on pervåilemassa keskenään, meidän täytyy varmaan pitää ketjun mainetta yllä. Vaikka näyttämällä Kepsikselle 715517
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185563:
Mie maksan aina potut pottuina .
:hug:Nyt on muuten melko lähellä etten pese ton kakaran hiuksia tolla pasta bolognesella. Laitto päivällä viestin että hänellä on treenit, teetkö ruokaa kasiksi. Sitten se tuli kotiin varttia vaille ysi ja kiukuttelee kun ruoka on kylmää. Kysyin eikö 19-vuotias oo vielä oppinut mikroa käyttämään niin nyt se on sitä mieltä että äiti vaan vittuilee hänelle.
Ei mitenkään oo tarkoitus masentaa teitä joilla on vielä tarhaikäsiä. Kahden vanhimman kanssa pärjää jo hyvin kun ne ei asu täällä enää.
Tuohon liittyen ite olen oppinut kantapään kautta sen että ihan oikeesti ne lapsukaiset ovat helpoimmillaan silloin kun ne pukkaa sitä itseään monta kertaa päivässä ja heräilee viis-kuus kertaa yölläNyt on muuten melko lähellä etten pese ton kakaran hiuksia tolla pasta bolognesella. Laitto päivällä viestin että hänellä on treenit, teetkö ruokaa kasiksi. Sitten se tuli kotiin varttia vaille ysi ja kiukuttelee kun ruoka on kylmää. Kysyin eikö 19-vuotias oo vielä oppinut mikroa käyttämään niin nyt se on sitä mieltä että äiti vaan vittuilee hänelle.
Ei mitenkään oo tarkoitus masentaa teitä joilla on vielä tarhaikäsiä. Kahden vanhimman kanssa pärjää jo hyvin kun ne ei asu täällä enää.
Ainut oikea versio:
Just otin yhen kuvan... (.)(,) <---- tossa suurennettunaNyt kun pahimmat pervåt on pervåilemassa keskenään, meidän täytyy varmaan pitää ketjun mainetta yllä. Vaikka näyttämällä Kepsikselle 715517
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30185643:Just otin yhen kuvan... (.)(,) <---- tossa suurennettuna
Kyllä noi kaksi vanhinta on helppoja nykyään. Niille voi aina sanoo että ei olla kotona ei kannata tulla käymään.Tuohon liittyen ite olen oppinut kantapään kautta sen että ihan oikeesti ne lapsukaiset ovat helpoimmillaan silloin kun ne pukkaa sitä itseään monta kertaa päivässä ja heräilee viis-kuus kertaa yöllä
Kun muistelen että silloin vauva-aikoina mietin että kun nää kasvaa niin tulee helpompaa. Pöh.. Ongelmista tulee vaan tsiljoona kertaa isompia, se kakkavaipan vaihtaminen kolmatta kertaa yössä ei oikeasti olekkaan niin kauheeta.
Sun toinen nänni näyttää vähän surulliseltaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30185643:Just otin yhen kuvan... (.)(,) <---- tossa suurennettuna
Olikin ihana treffit :kiss:Iltaa:wave:
Mukavaa miitinkiä kaikille jotka sinne päätyy=)
Itsekin olin rehveillä
No se roikkuu jo, ku on vaan nää nahkalompakot enää.Sun toinen nänni näyttää vähän surulliselta
:wave: yöt !Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30185688:No se roikkuu jo, ku on vaan nää nahkalompakot enää.
Mun on pakko lähtee nukkuun, ko aamusti on herätys 4.45. 12h töitä tiedossa. Hyvät yöt kaikille :kiss:
niin olikin:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30185664:Olikin ihana treffit :kiss: