Tääl on. Automaattikuraa tosin mutta kyllä sen kahviksi tunnistaaÖri öri.
Huomenta.
Jaksaisko joku muu laitella kahvia.
Huomenta! *heittää kahvikupillisella*Öri öri.
Huomenta.
Jaksaisko joku muu laitella kahvia.
No johan on jutut heti aamusta..:O Taijan karata kauppaan karkuun tommosii :wave:jos joku jaksaa tehdä vielä leivän... niin saa vaikka seksuaalisia palveluita myöhempänä ajankohtana.
Voin paistaa vaikka lohimunakkaan siihen leivän päälle, jos otat pöytään ikkunaa ja otsaansa tussilla piirtäneen lapsen siihen asti että isän hakee sen.jos joku jaksaa tehdä vielä leivän... niin saa vaikka seksuaalisia palveluita myöhempänä ajankohtana.
eiköhän se mene tuossa tytön ohessa bring itVoin paistaa vaikka lohimunakkaan siihen leivän päälle, jos otat pöytään ikkunaa ja otsaansa tussilla piirtäneen lapsen siihen asti että isän hakee sen.
Mitä tarkoittaa seksuaalinen? Ihan kuin olisin kuullu siitä joskus.... mutta en oo kyllä varma.
jos joku jaksaa tehdä vielä leivän... niin saa vaikka seksuaalisia palveluita myöhempänä ajankohtana.
It's a deal.eiköhän se mene tuossa tytön ohessa bring it
jaa millos täällä ei puhuttais pussien tyhjäämisestä joka ilta, joskus aamuisinkin
Miksiköhän tuossa on 2 mukia
muoks. Voidaan tänään jossain vaiheessa tyhjennellä niitä pussejakin mistä joskus oli puhetta :xmas:
Tod näk ihan syystä, you go girl.It's a deal.
Pidän just mykkäkoulua tolle.
Mitä sinä puutteesta tiedät :hug: huomentaSyökää suklaata aamupalaksi, niin mäkin teen. Loistava seksin korvike :snotty:
Olikos se noin, en nyt muistajaa millos täällä ei puhuttais pussien tyhjäämisestä joka ilta, joskus aamuisinkin
Miesten on hyvä tottua siihen pienestä pitäenTod näk ihan syystä, you go girl.
Niin sitä lapsi kasvattaa vanhempaa siinä ohessa kun toisinpäin pyritään toimimaanMiesten on hyvä tottua siihen pienestä pitäen
eiko mie olen huomannu että pari minuuttia hiljaa tekee oikeesti hyvää eikä tuu menetettyä hermoja ja huudettua, jos lapsi tommosia typeriä tempauksia tekee. Kivempi mulle kun en huuda ja parempi lapselle niin voidaan sit yhesaä jutella rauhallisesti mikä nyt meni pieleen.
Miesten on hyvä tottua siihen pienestä pitäen
eiko mie olen huomannu että pari minuuttia hiljaa tekee oikeesti hyvää eikä tuu menetettyä hermoja ja huudettua, jos lapsi tommosia typeriä tempauksia tekee. Kivempi mulle kun en huuda ja parempi lapselle niin voidaan sit yhesaä jutella rauhallisesti mikä nyt meni pieleen.
amen...jäähypenkki aikuisellekin tekee kuulemma terää aina toisinaan :snotty: