Huomenta ! :heart: :hug:Ainiin, huomenta... :xmas:
- näytän sulle kieltä nyt, kun noin herkesit pashaalustaa puhumaan sielläEn tiiä ootteko naittamiskiireiltänne huomannu että meikä ei oo kovin isosti rakkauden ystävä, päätee näköjään tähänkin tapaukseen ihan hienosti
...ja vallankin varmaan se myös :xmas: :snotty:
Tuntuu että 1-2 mukillisenkin jälkeen saa käydä tämän tuosta vessassa (pissillä ) 5 jälkeen sais varmaan jäädä istuun koko päiväksiViisi kupillista kahvia ja nyt vauhtia riittää.
Saisi olla aika iso leipä että mahtuis väliin :xmas:
Niin sais olla. Eiks riittäis että on lakanoiden välissä.Saisi olla aika iso leipä että mahtuis väliin :xmas:
Nääääh, parit ranskanleivät puoliks niin kyllä mä niiden väliin mahdun :xmas:Saisi olla aika iso leipä että mahtuis väliin :xmas:
Muistan kun tää ketju alko. Taisin jotain kirjotellakin.Eihän tämä mihinkään kuole
Yli 1,5 vuotta yhteistä taivalta jo takana :heart:
Ei mulla mitään rakkaustraumoja oo vaikka tähänastiset romanssit onkin menny plörinäksi. Mulla ei vaan oo mitään pakonomaista tarvetta etsiä ja yrittää löytää ihmistä johon rakastuisin. Viihdyn myös yksin ja toistaiseksi nautin tästä elämäntilanteesta kun on huoletonta aikaa, vapaa käymään treffeillä ja nauttimaan siitä nk. alkuhuumasta ja perhosista mikä tulee kun mielenkiintoisen ihmisen tapaa - vaikka se ei kauaskantoinen juttu olisikaan.Ainoa syy sinun rakkauden suuntaan irvistelyyn on paskat kokemukset ja niiden tuoreus muistissa.
Et ehkä luontaisesti ole mikään pusi pusi hali hai 24/7, mutta ei se tarkoita etteikö se rakkaus veisi sinuakin ja saisi itseäsi ällöttymään miten mössö sinusta tulee kun tilanne on sopiva JA ihminen
Tilanteesta riippuenNiin sais olla. Eiks riittäis että on lakanoiden välissä.
Mä ehkä saatoin kirjoittaa viimeisille sivuille jotain harmaana. En muista enää.Ja sitä ennen kirjoiteltiin rinsessa ja rinssi ketjussa
Niin justHuomenta!
Ja oikeen mukavaa miittiä kaikille sinne menijöille
Meillä taas aamuhulinat alkaa--
Milloin mennään naimisiin? :xmas:Eihän tämä mihinkään kuole
Yli 1,5 vuotta yhteistä taivalta jo takana :heart:
Ei kai kukaan mistään kiireestä ole puhunutkaan Käsittääkseni.Ei mulla mitään rakkaustraumoja oo vaikka tähänastiset romanssit onkin menny plörinäksi. Mulla ei vaan oo mitään pakonomaista tarvetta etsiä ja yrittää löytää ihmistä johon rakastuisin. Viihdyn myös yksin ja toistaiseksi nautin tästä elämäntilanteesta kun on huoletonta aikaa, vapaa käymään treffeillä ja nauttimaan siitä nk. alkuhuumasta ja perhosista mikä tulee kun mielenkiintoisen ihmisen tapaa - vaikka se ei kauaskantoinen juttu olisikaan.
Ja kyllä mie tiiän etten koko loppuelämääni tule yksin olemaan, enkä haluakaan, mutta sen aika on sitten joskus tulevaisuudessa. Nyt on ihan hyvä näin, ei mulla oo kiire mihinkään
Mä kuvaan sirahvia kun se nukkuu.Niin just
Ja jotain yhteistä kuvaa :xmas: ja laatikot koliseen
Ketjunaimisliitto :xmas:Milloin mennään naimisiin? :xmas:
Mrs tsadilainen yksien treffien jälkeen, ei kiirettä?Ei kai kukaan mistään kiireestä ole puhunutkaan Käsittääkseni.