ikiuni
Nih, seka avioliitto. Eikä tarttis olla puutteessa. On aina joku haluamassa.Ketjunaimisliitto :xmas:
Nih, seka avioliitto. Eikä tarttis olla puutteessa. On aina joku haluamassa.Ketjunaimisliitto :xmas:
Tulee varmaan hyviä kun rötvään x-asennossa kuola valuen ja kuorsaanMä kuvaan sirahvia kun se nukkuu.
Oikein söpö kuva.Tulee varmaan hyviä kun rötvään x-asennossa kuola valuen ja kuorsaan
Voi kökkö :|Eih, mukava asento sängyssä ja sit kuuluu "äiti avaa ovi" :headwall:
Ei se kai kiirettä ole, pyyteetöntä toivomista lienee enemmänkinMrs tsadilainen yksien treffien jälkeen, ei kiirettä?
Sä oot aina söpö :kiss:Tulee varmaan hyviä kun rötvään x-asennossa kuola valuen ja kuorsaan
Pois se minusta.a2m taas yrittää johdattaa mieltämme ojaan.
Kaappaset pikkumiehen kainaloosi ja otatte molemmat yhdessä päikkäritEih, mukava asento sängyssä ja sit kuuluu "äiti avaa ovi" :headwall:
Hei, vaikka myönsinkin että jossain vaiheessa elämää voisin alkaa parisuhteeseen niin mieleni naimisiinmenon turhuudesta ei ole kaikonnut - eikä kaikkoa Häpeä!Ei se kai kiirettä ole, pyyteetöntä toivomista lienee enemmänkin
Ja se olis nopeeta, että on jo kihloissa ennenkuin on tavannut
Mä voin sheivailla sun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30184135:Pitäs mennä suihkuu.. Kuka tuis mun kaa sheivailee?
Hyvä :kiss:Mä voin sheivailla sun kanssa.
Mulla on vakaa käsi. =)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30184160:Hyvä :kiss:
Tiä mitä haavoja saan aikaseksi ku ei ihan skarppina oo. Liika vähän varmaa kofeiinia.
Mä otan takin mukaan. Taitaa olla viileää yöllä.Tsadilainen sano viimeks että mulla on kauniit jalat, mie nauroin sille räkäsesti ko sääret oli just täynnä paarman- ja hyttysenpuremia, sekä jäätävät arvet ko olen epähuomioissani joskus sheivaillu vähän ihoakin
Millanen ilma tsdissa on, tuleeko kylmä?