Jos porukassa on yks uskomaton niin se olen sitte mie.Eli siis jos törmään työmatkalla jumalattomiin ja housuttomiin voin tulla moikkaamaan
Mä kyllä ajatelin k*llia :saint:Mä ajattelin karkkia. :snotty:
Juu, täälläkin just sumppi pihisiJospa sitten keittäis kahvit..
Koitahan saada sahalaidat pois :hug:Ei hemmetti. Sahalaita uhkaa tulla takasin. Se on mentävä petiin tästä. :| :wave:
Kaksoisolento?Onkohan mut kloonattu salaa vai onko mulla kauan kadoksissa ollut sisko? Proffa sano että seki oli nähny mun näköisen tyypin pk-seudulla.
Mie ja sirahvi tavataan 20.30 aikaan. Muut sitten ilmestyy 22-23.Mihinkäs aikaan te nyt tapaattekaan, niin voidaan sitten fiilistellä hengessä mukana täällä ketjussa?
Tulee mieleen "Doppelganger" tarina: http://www.amazon.co.uk/Seeds-Pod-Ecletic-Collection-Shorts-ebook/dp/B00MGSLGBG/ref=la_B00E97NZYS_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1408106878&sr=1-1Onkohan mut kloonattu salaa vai onko mulla kauan kadoksissa ollut sisko? Proffa sano että seki oli nähny mun näköisen tyypin pk-seudulla.
Pitää varmaan ihan pari tsihiäkin hakea, että voi etäjuhlia teidän kanssa. Mutta vaan pari. Huomenna töihin.Mie ja sirahvi tavataan 20.30 aikaan. Muut sitten ilmestyy 22-23.
Jos tulee nimi mieleen joskus niin kerro täällä.saattaa kullostaa typerälle huuhaalle mut kun oltiin tuolla sri lankan reissulla niin toiselle miehelle jolla paha migreeni antovat kasvisuutetta perhana kun en muista nimee ni loppu samantien. Ei oo mainos ku se ukko myös kuulu jääräpää klaaniin Mut kehu sitä ja otti pari pulloa kotimaahan mukaan
Mulla on jo tsihiä ja sipsiä, odottelen jotain päivitystä aina jossain välissäMihinkäs aikaan te nyt tapaattekaan, niin voidaan sitten fiilistellä hengessä mukana täällä ketjussa?
siinä oli viellä sellanen homma kun se ukkos selitti että niitä ei saa tuoda eurooppaan se on näitä lääkefirman kielto juttui. Mut näin ku se mies muuttu melkein saman tien. Sit siellä oli sellane karvan poisto uute läiskäs sitä yhteen kohtaan ja pelkällä paperilla pyyhkäs ne pois. kaksvuotta siitä reissusta ja mulla on vielläkin se kohta karvaton jalassa huhu enpä ois uskonu höpöttäväni tällästä mut jotkut jutut vaan uskomattomia olipa ne mitä tahansa.Jos tulee nimi mieleen joskus niin kerro täällä.
Ja kun ymmärsitte kuitenkin väärin niin tarkoitin sillä mikä alkaa koolla ja loppuu iihin niin kollia :xmas:Mä kyllä ajatelin k*llia :saint:
Kai sit kans ajankuluksi pistetään tissit ja perseet jakoon kaikille ketjussa päivystäville, kun noi toiset kerran on pitämässä hauskaa keskenään! :saint:Mulla on jo tsihiä ja sipsiä, odottelen jotain päivitystä aina jossain välissä
Joku joka alkaa k:lla ja loppuu i:hin ja on suuhunpantava, eikse vois olla myös kirahvi? EikutäJa kun ymmärsitte kuitenkin väärin niin tarkoitin sillä mikä alkaa koolla ja loppuu iihin niin kollia :xmas:
Onhan siinäkin jotain suuhun pantavaa
Siis miespuolista ihmistä, ei sentään kissaa tms