Ja ehdottomasti sitten tänne päivityksiä miitistä, kuvat kelpaa jne jne :attn:
TottaJoku joka alkaa k:lla ja loppuu i:hin ja on suuhunpantava, eikse vois olla myös kirahvi? Eikutä
Mulla ei oikein ole tissi eikä peppukuvia enkä viitsi ottaakaan.Kai sit kans ajankuluksi pistetään tissit ja perseet jakoon kaikille ketjussa päivystäville, kun noi toiset kerran on pitämässä hauskaa keskenään! :saint:
Kannattaa laittaa sumppi pihiseenNo en sitten keittäny niitä kahveja sillon kolmisen tuntia sit ku lähettiinkin ex tempore pyörälenkille...mutta jos nyt sitten
:hug:Ei helvata tota pentua. Mikä siinä on niin vaikeaa noudattaa simppeliä käskyä? Mä en jaksa vääntää enää yhtään esikoisen kanssa, yhtään mistään. Mä myyn sen ensimmäiselle tyhmälle ostajalle. Nyt riitti.
Toki käy :xmas:Mulla ei oikein ole tissi eikä peppukuvia enkä viitsi ottaakaan.
Tai mistä sitä koskaan tietää
Mutta jos laitan bikinikuvan, käyx se?
Jaah, mies kotiutuu sit vasta su. Tunnen huonoa omatuntoa (tai jotain) kun en oo pahoillani siitä.:ashamed:
:OMulla ei oikein ole tissi eikä peppukuvia enkä viitsi ottaakaan.
Tai mistä sitä koskaan tietää
Mutta jos laitan bikinikuvan, käyx se?
kahvi oival tänään jotain tosi kovaa se että lapselle ei puhu tiukalla käskyllä/huutamallaEi helvata tota pentua. Mikä siinä on niin vaikeaa noudattaa simppeliä käskyä? Mä en jaksa vääntää enää yhtään esikoisen kanssa, yhtään mistään. Mä myyn sen ensimmäiselle tyhmälle ostajalle. Nyt riitti.
Laupias sinä ihminen :hug: - olet antanut omistasi vähäsen ja ilahduttanut suuresti toista tasamaan tallaajaaMitenhän mä aina onnistun näissä.... :ashamed:
Olen täällä iltavuorossa ja asiakas tuli hakemaan yhtä varaamaansa tuotetta, joka oli kivasti varaston kaaoksen seassa piilossa...
Tajusin siinä sitten tuotetta kaivaessani, että mähän pyllistelen tän miehen naaman edessä varsin anteliaalla tyylillä. Sitten vielä mun paidan kaulus tarttui ilmeisesti johonkin romuun siinä rytäkässä kiinni, ja kaulus valahti sen verta että paljasti puolet toisesta rintsikasta, ja sekin tuli sitten huomattua vasta kun olin jo kassalla.
Voi vittuu! |O
Onneks oli ees rintsikat päällä.
KivaMitenhän mä aina onnistun näissä.... :ashamed:
Olen täällä iltavuorossa ja asiakas tuli hakemaan yhtä varaamaansa tuotetta, joka oli kivasti varaston kaaoksen seassa piilossa...
Tajusin siinä sitten tuotetta kaivaessani, että mähän pyllistelen tän miehen naaman edessä varsin anteliaalla tyylillä. Sitten vielä mun paidan kaulus tarttui ilmeisesti johonkin romuun siinä rytäkässä kiinni, ja kaulus valahti sen verta että paljasti puolet toisesta rintsikasta, ja sekin tuli sitten huomattua vasta kun olin jo kassalla.
Voi vittuu! |O
Onneks oli ees rintsikat päällä.
:hug:Kyllä huomaa että juhlapäivä ja rupsahtaminen on lähellä ku ei enää henkkareitakaan kysytä alkossa :'( ei oo reilua.
:hug:Ei helvata tota pentua. Mikä siinä on niin vaikeaa noudattaa simppeliä käskyä? Mä en jaksa vääntää enää yhtään esikoisen kanssa, yhtään mistään. Mä myyn sen ensimmäiselle tyhmälle ostajalle. Nyt riitti.
Multa kysyttiin viime kesänä kaksi kertaa ruokakaupassaKyllä huomaa että juhlapäivä ja rupsahtaminen on lähellä ku ei enää henkkareitakaan kysytä alkossa :'( ei oo reilua.
Aika monessakin ketjuperheessä varmaankinAlkuperäinen kirjoittaja ummelwalad";30184851]välimerkit.fi[/QUOTE] Vainko ne :D [quote="FreezeCat: Näytä alkuperäinen viesti:hug:
Sitä on ilmassa tässäkin suunnassa, kovakalloisuutta :snotty: