Mie en kehtaa edes selittää, saisin kuitenkin potkut ketjusta ku oon sisimmältäni niin hihhuli ja tunnen sympatiaa uskovaisia kohtaan :ashamed: Olisin varmaan oikeesti hihhuli ellei toi homous erottaisi meitä.
Kyllä mie kestän hihhulointia.
Mie en kehtaa edes selittää, saisin kuitenkin potkut ketjusta ku oon sisimmältäni niin hihhuli ja tunnen sympatiaa uskovaisia kohtaan :ashamed: Olisin varmaan oikeesti hihhuli ellei toi homous erottaisi meitä.
Mun puolesta voit olla hihhuli. Tuskin tyrkyttäisit sitä muille.Mie en kehtaa edes selittää, saisin kuitenkin potkut ketjusta ku oon sisimmältäni niin hihhuli ja tunnen sympatiaa uskovaisia kohtaan :ashamed: Olisin varmaan oikeesti hihhuli ellei toi homous erottaisi meitä.
:ashamed:Piru vieköön ette vaihda noita avatarkuvia!!!!!!!! |O :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30182989:Meillähän on syvällinen keskustelu tiedossa kun kaikki perustelee kirkkoon kuulumattomuuttaan .
No mun mielestä usko itsessään on hieno asia. Miten hienoa on että laitat hetkeksi kädet ristiin ja toivot että sun paska elämä muuttuu paremmaksi ja jonain päivänä sä oot onnellinen. Sitten jaksat taas sinnitellä paskan elämäs keskellä, yrittää saada asioitasi kuntoon, uskoen siihen että ei elämä ikuisesti oo paskaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30183026:
Kyllä mie kestän hihhulointia.
Usko uskomiseen on minustakin on hieno asia sinällään. Mutta minulla ei ole mitään takeita onko mikä usko juuri se oikea. Vai onko mikään? Me synnymme johonkin ja kasvamme kenties sen valtauskon vaikutteiden alla. Eli kyse on enemmän mielestäni kulttuuritekijästä.No mun mielestä usko itsessään on hieno asia. Miten hienoa on että laitat hetkeksi kädet ristiin ja toivot että sun paska elämä muuttuu paremmaksi ja jonain päivänä sä oot onnellinen. Sitten jaksat taas sinnitellä paskan elämäs keskellä, yrittää saada asioitasi kuntoon, uskoen siihen että ei elämä ikuisesti oo paskaa.
Mun mielestä tollainen uskominen, nimenomaan usko uskomiseen, usko parempaan, on siistiä. Mutta sitten kun siihen lätkästään joku partasuiseksi kuvailtu mies joka lähettää sut helvettiin syystä se, tämä tai tuo, niin menee metsään.
Ja jos joku on uskossaan onnellinen ja uskoo tähän jumalaankin niin fine, hyvä juttu, mutta älköön hieroko sitä muiden naamalle tai tuomitse jos joku uskoo eri tavalla - tai ei usko ollenkaan.
Aamen.
Öitä ja huomiseen :kiss:.Ja nyt nukkuu. öitä :kiss:
Just hihhuloin takaisin .Nyt ketju kuoli ko kirahvi paljastui hihhulihipiksi, i knew it |O
Ei nyt sentään. Väsy iski. :kiss: :wave:Nyt ketju kuoli ko kirahvi paljastui hihhulihipiksi, i knew it |O
Mun mielestä on ihan ok että puolikas käy tarhan mukana kirkossa ja kuulee myös uskontojuttuja. Sekä koulun uskonnontunneilla (ainakin yläasteen, kun siellä puhutaan vähän muistakin kun kristinuskosta).Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30183065:Usko uskomiseen on minustakin on hieno asia sinällään. Mutta minulla ei ole mitään takeita onko mikä usko juuri se oikea. Vai onko mikään? Me synnymme johonkin ja kasvamme kenties sen valtauskon vaikutteiden alla. Eli kyse on enemmän mielestäni kulttuuritekijästä.
Koen siis etten voi kuulua mihinkään uskoon ja sanoa, että tämä on juuri se oikea "jessen" sanoma. Enkä halua myöskään, että lastani kasvatetaan uskomaan johonkin. Haluan tarjota hänelle myös vapauden päättää asioista itse.
Alamittainen saa kanssa käydä kaikissa kirkkojutuissa ja osallistua uskonnonopetukseen jne. Koen myös, että se on jo osa yleisivistystäkin ymmärtää mitä uskonnot sisältävät.Mun mielestä on ihan ok että puolikas käy tarhan mukana kirkossa ja kuulee myös uskontojuttuja. Sekä koulun uskonnontunneilla (ainakin yläasteen, kun siellä puhutaan vähän muistakin kun kristinuskosta).
Ja mun haavekuvissani me voidaan sitten yhdessä keskustella niistä siitä näkökulmasta että pakko ei ole uskoa, ja jokainen ihminen itse valitsee mihin uskoo - jos uskoo mihinkään. Kaikki tavat on ihan yhtä oikeita, ja tärkeintä on se mikä itsestä tuntuu hyvältä. Mutta, sitä ei tyrkytetä kenellekään väkisin eikä väheksytä jos toinen ajattelee eri tavalla.
Niin just ja tälleen miitin alla vielä. Oi kuinka harras tunnelma meillä huomenna onkaan .Uskolle peukutan, uskonnolle en.
Oon muuten samaa mieltä tosta yleissivistyksestäkin. Samixii :heart:
JA SIINÄS NÄITTE SENKIN HARMAAT, TÄÄLLÄ ME HENTOINA JA HARTAINA JUMALASTA PUHUTAAN. Ja irstaiksi vielä väittävät. Hulluja nuo roomalaiset.
Kyllä, siellä ripittäydytään ja tunnustellaan syntejä (aamulla viimeistään).Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30183091:Niin just ja tälleen miitin alla vielä. Oi kuinka harras tunnelma meillä huomenna onkaan .
Mie otan tämmösen jos joudun tilille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30183097:Ja jos joku tuomion hetki jossain tulevaisuudessa on niin uskon, että jesse on armelias ja antaa minulle anteeksi etten ole julistanut minkään uskon nimeen vaan juuri tuon uskomisen.
Peilit on saatanasta.Oikeestaan mun ainoa kriisini on saada peili yhteistyökykyiseksi ja uskomaan että oon kaunis, laiha fabulous bitch ja näytän hyvältä. Mutta vielä se peili vaan vittuilee ja väittää vastaan
Tervetulloo. Joko laitan sumpit pihisee?huomenta :flower:
soon lähettävä valumaan tsadia kohen