The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Kuopus saateltu koulun lähettyville...kaverin kanssa käveli tänään ja määräs kesken matkan että äiti sinä voit kääntyä jo takasi :) Miun pieni, en saanu ees saattaa koululle asti :'(
 
kahvikirahvi
jos joku jaksaa tehdä vielä leivän... niin saa vaikka seksuaalisia palveluita myöhempänä ajankohtana.
Voin paistaa vaikka lohimunakkaan siihen leivän päälle, jos otat pöytään ikkunaa ja otsaansa tussilla piirtäneen lapsen siihen asti että isän hakee sen.



Mitä tarkoittaa seksuaalinen? Ihan kuin olisin kuullu siitä joskus.... mutta en oo kyllä varma.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
...ja meitsi on kuulemma sitten lakka :O :D :wave:

"Lakka (!!!:attn: :D) on arvostettu marja, joka lymyilee kaikessa arvokkuudessaan suolla. Lakan lailla sinuun tutustuminen saattaa viedä hieman aikaa ja vaivaa, mutta ystävänä olet lopulta korvaamaton. Seisot jalat maassa ja olet harvinaisen luotettava."


Se on luoja lykky perjantai!! Ei tätä viikkoa ois tuon yhen kanssa pitempään jaksanutkaan, saa mies saapuessaan astua meikäläisen isoihin saappaisiin ja....:D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Tod näk ihan syystä, you go girl.
Miesten on hyvä tottua siihen pienestä pitäen :LOL:
eiko mie olen huomannu että pari minuuttia hiljaa tekee oikeesti hyvää eikä tuu menetettyä hermoja ja huudettua, jos lapsi tommosia typeriä tempauksia tekee. Kivempi mulle kun en huuda ja parempi lapselle niin voidaan sit yhesaä jutella rauhallisesti mikä nyt meni pieleen.
 
Miesten on hyvä tottua siihen pienestä pitäen :LOL:
eiko mie olen huomannu että pari minuuttia hiljaa tekee oikeesti hyvää eikä tuu menetettyä hermoja ja huudettua, jos lapsi tommosia typeriä tempauksia tekee. Kivempi mulle kun en huuda ja parempi lapselle niin voidaan sit yhesaä jutella rauhallisesti mikä nyt meni pieleen.
Niin sitä lapsi kasvattaa vanhempaa siinä ohessa kun toisinpäin pyritään toimimaan :p
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tulipahan eilen taas jälleen todistettua semmoinen asia, että.

Veteläksi näemmä menen ihan joka kohdasta :rolleyes:
Enkä voi sille niin mitn :snotty:.

Mutta mua vaan hivelee niin isosti kun ikääntymistä kannetaan kauniisti. Tiiättekö - se huikean ihana hopeaiseen vivahtava kuultokiilto hiuksissa tai vaikka parransängessä. Ja ne naurunpilkeviivat silmäkulmassa...aaaah. Mies on niin upea ja charmantti, jos ymmärtää vielä pitää kiinni siitä veikeästä koijarimaisuudestaan eikä tosikoidu.

Olipas eilen mukavata kun sai käydä koululla tutustumassa ja juttelemassa opettajien kanssa. Ja rehtorin seurassa oli sitten aika hankalaa olla :snotty: :rolleyes: :p....
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miesten on hyvä tottua siihen pienestä pitäen :LOL:
eiko mie olen huomannu että pari minuuttia hiljaa tekee oikeesti hyvää eikä tuu menetettyä hermoja ja huudettua, jos lapsi tommosia typeriä tempauksia tekee. Kivempi mulle kun en huuda ja parempi lapselle niin voidaan sit yhesaä jutella rauhallisesti mikä nyt meni pieleen.

...jäähypenkki aikuisellekin tekee kuulemma terää aina toisinaan :snotty: :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä