Tulitko tähän ketjuun mustana?ai rekattuna?
mä oon ollut harmaana jo varmaan vuodesta 2007 mut mustuin...öööö Millon se pitkäkaula oli? sä muistit.
olin täs ketjus eka harmaana mut sit joku rupes perseilee mun kustannuksella niin mustuinTulitko tähän ketjuun mustana?
Tai siis teitkö tässä ketjussa nikin?
Näin muistelin.olin täs ketjus eka harmaana mut sit joku rupes perseilee mun kustannuksella niin mustuin
soli kyllä vmäinen perskärpänenolin täs ketjus eka harmaana mut sit joku rupes perseilee mun kustannuksella niin mustuin
Onko niitä koskaan ollut mukavia :kieh:.soli kyllä vmäinen perskärpänen
joo,aika mulkku oli. vaikka tuskin sillä sitä olikaan. tai mistä sen tietääsoli kyllä vmäinen perskärpänen
eikö tuo lie ollu vittumainenjoo,aika mulkku oli. vaikka tuskin sillä sitä olikaan. tai mistä sen tietää
niimpä, tyhmäki käy viisaasta kun pitää turpansa kiinniHuh huh, tätä iltaa.
Tiedättekö millä tavalla kahjo voi olla normaalisti yhteiskunnassa? Olemalla hiljaa siitä mitä oikeasti ajattelee.
Semmoinen walk on the wildside tällä iltaa etten hetkeen muista.
varmaan se oli sellaneneikö tuo lie ollu vittumainen
Pitäisi varmaan joskus noudattaa :ashamed:.niimpä, tyhmäki käy viisaasta kun pitää turpansa kiinni
Valitan, mutta se miekkonen lähti tsadilaisen vuoteeseen juuri. En tiiä olisko mennyt suihkuunkin seuraksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30155381:Ei oo täällä :O. Varmaan taas Irman imuteltavana :O.
:O :OValitan, mutta se miekkonen lähti tsadilaisen vuoteeseen juuri. En tiiä olisko mennyt suihkuunkin seuraksi.
Irstas äijä.
:hug:Huh huh, tätä iltaa.
Tiedättekö millä tavalla kahjo voi olla normaalisti yhteiskunnassa? Olemalla hiljaa siitä mitä oikeasti ajattelee.
Semmoinen walk on the wildside tällä iltaa etten hetkeen muista.
:heart:tuituit ja awwwit nyt samaan syssyyn heti :heart: