The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Voiko olla huonompaa yhdistelmää kuin elokuva+steven seagal?? Älkää sanoko, tiedän ilmankin että jos tuohon lisätään Vandamme ja Norris niin ennemmin kaktus rektaaliin kuin sen elokuvan katsominen. Vaikka tykkään katsella elokuvia ja katson huonojakin vain sen vuoksie ttä tulipahan katsottua mentaliteetillä mutta noiden näyttelijöiden nykyleffat on jotain...
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Aries 78
Jos nuoruusaikainen tyttöystävä laittaa naamakirjan kautta viestiä ja kysyy että milloin olen menoss apohjoiseen jos kyytille pääsis. sanoin hänelle etät yksin olen menoss apohjoiseen jouluksi ja vähän mietinnässä että mihin menisin. Sitten tämä nainen jossainvaiheessa kirjoittaa että hieman harmissaan kun hän joutuu yksin olemaan mökillä joulun. Oliko tuo joku epäsuora vihjaus vai... ??
 
Jos nuoruusaikainen tyttöystävä laittaa naamakirjan kautta viestiä ja kysyy että milloin olen menoss apohjoiseen jos kyytille pääsis. sanoin hänelle etät yksin olen menoss apohjoiseen jouluksi ja vähän mietinnässä että mihin menisin. Sitten tämä nainen jossainvaiheessa kirjoittaa että hieman harmissaan kun hän joutuu yksin olemaan mökillä joulun. Oliko tuo joku epäsuora vihjaus vai... ??
Vaikuttaisi kyllä joltain epäsuoralta vihjaukselta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä