kahvikirahvi
Vieläkö kehtais tähän aikaan keitellä kaffetta? Maistuuks muille? Vai tyytyiskö hörppimään vettä.
Miulle kyllä kupillinen kelpaisi.Vieläkö kehtais tähän aikaan keitellä kaffetta? Maistuuks muille? Vai tyytyiskö hörppimään vettä.
Mä voin ottaa kupin :wave:Vieläkö kehtais tähän aikaan keitellä kaffetta? Maistuuks muille? Vai tyytyiskö hörppimään vettä.
A, B, C vai DDMä voin ottaa kupin :wave:
Haluaksie sinne jotain, vai riittääkö pelkkä kuppiMä voin ottaa kupin :wave:
DD vois olla kiva niin olis mun nimimerkki sitten totuudenmukaisempiA, B, C vai DD
Joo. Tissi kuppiin.Haluaksie sinne jotain, vai riittääkö pelkkä kuppi
:hug:Tjooh, mää taidan hyppiä poijes, tässä mihkää keskity kummiskaa...
yöt
Laitan molemmat ko kerta mahtuu. Ole hyvä.Joo. Tissi kuppiin.
Öitä :hug:Tjooh, mää taidan hyppiä poijes, tässä mihkää keskity kummiskaa...
yöt
:wave:Googlettelin omaa nimimerkkiäni, kuka muistaa tän
Öitä :hug:Tjooh, mää taidan hyppiä poijes, tässä mihkää keskity kummiskaa...
yöt
Valaiskaa minuaJa mustaa aukkoahan ei unohdeta
Mie linkitin joskus ketjun alkuaikoina jonkun pikkupöksykuvan ja yks harmaa ei erottanut alkkareita paljaasta pidestä ja se päätteli et mulla on hervottoman kokonen vittu jota alettiin sitten kutsumaan mustaksi aukoksi Sitten se alko spämmäämään haaranlevittelykuvia nimimerkeillä kahvikirahvin täti/veli/serkku/eno yms.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30155595:Valaiskaa minua
hervottoman kokoinen vittu.Mie linkitin joskus ketjun alkuaikoina jonkun pikkupöksykuvan ja yks harmaa ei erottanut alkkareita paljaasta pidestä ja se päätteli et mulla on hervottoman kokonen vittu jota alettiin sitten kutsumaan mustaksi aukoksi Sitten se alko spämmäämään haaranlevittelykuvia nimimerkeillä kahvikirahvin täti/veli/serkku/eno yms.