The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30148783:
Noh, tullu tehtyy kaikkee ja viipotettua sielä sun täällä. Enimmäkseen ollu ulkona ja välillä tehny koulujuttuja. Pitäis vissiin tehdä nuo kaks tehtävää viim. tiistaina, että kerkee palauttaa ne torstaiksi :D

Ja tuo mun mies :xmas:
Häpeäs nyt vähäsen kun oot meidät paitsioon jätäänyt :stick:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30148813:
:ashamed:

Mut sillon kun oon kävässy pikana, niin et oo vaan nähäny :saint:
Parannetaan tapaa, tästä lähtien "vannon kautta kiven ja kannon, jos sanani syön niin mörökölli mua pankoon.."
vähän tuntuu että nii se tekeekin ihan regular basis :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
No se munistahirtto ei varsinaisesti liity puolikkaaseen, se on muuten vaan ärsyttävä idiootti ja alko nillittämään jotain tässä käydessään.

Viestittelin sille äsken ja kysyin että miksei muuten olla sovittu että se vois pitää puolikasta pidennetyn viikonlopun pe-ma, ja palauttaa lapsen ennen kun lähtee iltavuoroon. Se vetosi siihen että pitää nukkua pitkään että jaksaa mennä illaks töihin (noin klo 14-22/23). Kysyin että eikö se voisi mennä esim. puolikkaan kanssa ajoissa nukkumaan, joku 21-07/08 on mun mielestä ihan riittävät yöunet joilla luulis jaksavan kyllä iltaan asti.
Se vastas vaan että "nii" ja ettei ehi viestittelemään enempää ko on ystävättärensä luona.

Sillonki ku tinku oli käymässä, niin oltiin sovittu että se tulee hyvissä ajoin vahtimaan puolikasta että me päästään kiertelemään kaupoille. No, sehän tuli sit puoliltapäivin lievästi krapulalta haisevana ja sano että "sori, vähän venähti eilen toi nukkumaanmeno kun oli yöseuraa".


Sanokaa vaan jos tää on teidän mielestä ylireagointia, mutta mun mielestä tossa on jotain mätää.... vähintäänkin siihen nähden että herra ite harmittelee toistuvasti ettei ehdi poikaa näkemään niin paljon kun haluais.
Haluaa nähdä poikaa enemmän mutta omilla ehdoillaan ja silloin kun hänelle sopii?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä