Yyh, se oli ikivanha Lingonin marjayökkäri eikä sitä saa enää ostaa mistään.Ehkä totut yökkärin väriinkin :hug:
Yyh, se oli ikivanha Lingonin marjayökkäri eikä sitä saa enää ostaa mistään.Ehkä totut yökkärin väriinkin :hug:
Onkohan tuo joku "alaston kokki"-vertaus..? Öitä Mythis!Ei jumankekka kello on jo 1/2 kolme, pitääpä ruveta yöpuulle. Mulle lupailtiin aamupalaksi pancakeseja, kävisköhän vielä niin hyvä säkä, että ne tarjoiltas makkaran kera
Hyvää illanjatkoa pupuset :kiss:
Olemmehan keskustelupalstallaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148515:Nää on onneksi meillä keskusteluja .
Öitä sinneEi jumankekka kello on jo 1/2 kolme, pitääpä ruveta yöpuulle. Mulle lupailtiin aamupalaksi pancakeseja, kävisköhän vielä niin hyvä säkä, että ne tarjoiltas makkaran kera
Hyvää illanjatkoa pupuset :kiss:
Ei oo! :OPitääkö huomenna yrittää metsästää semmonenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148217:Tänään muuten näin kokispullon missä oli IhQ. Jokohan meidän ihkulla on sellainen?
: / :hug:Yyh, se oli ikivanha Lingonin marjayökkäri eikä sitä saa enää ostaa mistään.
Meidän prismalla oli moinen .Ei oo! :OPitääkö huomenna yrittää metsästää semmonen
mistä oot oppinunna?Täytynee tunnustaa.
Mulla on tällainen ties kuinka vanha pöytägrilli jolla tulee hyvää makkaraa. Ei nyt kyllä auttanut sua :hug:Alko tekee mieli grillattua makkaraa. Mistä mä ny sitä saan. :|
Mulla on yksi tsihiPitäsköhän ihan hakea tsihejä, että kuluu ilta rattoisammin AK:n saunakuvia odotellessa :xmas:
Oon lukenut ihminen. Iijokisarjasta.mistä oot oppinunna?
Juu ei auttanut.Mulla on tällainen ties kuinka vanha pöytägrilli jolla tulee hyvää makkaraa. Ei nyt kyllä auttanut sua :hug:
no sieltähän se minähiOon lukenut ihminen. Iijokisarjasta.
Nuorempana luin moneen kertaan mutta sitten ärsyynnyin koko kirjailijaanno sieltähän se minähi
ei oo mullakaan tullu luettua Kallio-Poijjan lorunovellia sen jäläkeen kun viimeinen julukastiinNuorempana luin moneen kertaan mutta sitten ärsyynnyin koko kirjailijaan
DDR:ssä valmistettu Acosta grilli, lukijan mukaan toimii edelleen. Sillä on jo yli 30 vuotta grillattu makkarat ja lämmitetty Saarioisten pizzat.Mulla on tällainen ties kuinka vanha pöytägrilli jolla tulee hyvää makkaraa. Ei nyt kyllä auttanut sua :hug:
:ODDR:ssä valmistettu Acosta grilli, lukijan mukaan toimii edelleen. Sillä on jo yli 30 vuotta grillattu makkarat ja lämmitetty Saarioisten pizzat.
Suomalaisilla kaapit t