:hug: :flower: huomenta
Oijjj, kukkapuska heti aamusta :heart::hug: :flower: huomenta
:hug: hitto joku kusettanu sinuaHyvää huomenta... hieman sinisilmäinen olo.. ikinä ei koskaan sais luottaa mihinkään... ainakaa jos se liittyy miehiin edes sanalla...
Nii no 100% varmaa ei toki ole mutta siltä se nyt vaikuttaa -.-:hug: hitto joku kusettanu sinua
Niin toisin ku nykyään, kun me kaikki synnytään metsämökissä. Eiku...Otan osaa. Ja ihan hirveen hyvin ymmärrän.
Betonibunkkerit on tehty niille jotka tykkää betonibunkkereista.
Mut vilpitön mielipiteeni on se, et jos ihmiset ois tarkoitettu betonikoteloon, niin kait me synnyttäis semmoisessa.
onhan se :ashamed: hyväNii no 100% varmaa ei toki ole mutta siltä se nyt vaikuttaa -.-
Mut mun perse näyttää hyvältä kattelin sitä tossa aamulla, kerrostalo ilman hissiä tekee tehtävänsä
Eli meidät on tarkoitettu nahkalaukkuun? :OOtan osaa. Ja ihan hirveen hyvin ymmärrän.
Betonibunkkerit on tehty niille jotka tykkää betonibunkkereista.
Mut vilpitön mielipiteeni on se, et jos ihmiset ois tarkoitettu betonikoteloon, niin kait me synnyttäis semmoisessa.
:hug: sulla on vaikiaa ihan selvästionhan se :ashamed: hyvä
Mä en oikein koskaan luota kauheasti miesten puheisiin ainakaan jossain ravintolassaHyvää huomenta... hieman sinisilmäinen olo.. ikinä ei koskaan sais luottaa mihinkään... ainakaa jos se liittyy miehiin edes sanalla...
:ashamed::hug: sulla on vaikiaa ihan selvästi
Mä en luota enää missään suhteessa -.- parempi ilman!Mä en oikein koskaan luota kauheasti miesten puheisiin ainakaan jossain ravintolassa
Lirkuttelevat niitä näitä ja koittavat kuitenkin päästä vaan pesälle :snotty:
Mutta olenkin ruskeasilmäinen
Kauheeta miten ikävä asenne kun poloset haluaa vaan jakaa rakkautta...Mä en oikein koskaan luota kauheasti miesten puheisiin ainakaan jossain ravintolassa
Kannattaa vaan keskittyä kiroamaan yksilöitä, eikä ladella absoluuttisia asioita mitä peruu sitten seuraavassa mutkassaMä en luota enää missään suhteessa -.- parempi ilman!
Ylipäätään humalaisten miesten puheisiin ei kannata tarttua..Mä en oikein koskaan luota kauheasti miesten puheisiin ainakaan jossain ravintolassa
:hug:Mä en luota enää missään suhteessa -.- parempi ilman!
Riippunee siitä haluaako itsekin jotain säpinää.Ylipäätään humalaisten miesten puheisiin ei kannata tarttua..
Jakakoon jonkun muun kanssaKauheeta miten ikävä asenne kun poloset haluaa vaan jakaa rakkautta...
Eli kännisen sisään-ulos vedon ja verhoihin pyyhkimisen
Kokonaisuus on kauniinpaaKannattaa vaan keskittyä kiroamaan yksilöitä, eikä ladella absoluuttisia asioita mitä peruu sitten seuraavassa mutkassa
Eipä niin, toki riipuen humalatilastakinYlipäätään humalaisten miesten puheisiin ei kannata tarttua..
Luin ton ensin, että humalaisten miesten pusseihin ei kannata tarttua :ashamed:Ylipäätään humalaisten miesten puheisiin ei kannata tarttua..
No joo..Riippunee siitä haluaako itsekin jotain säpinää.
Luin ton ensin, että humalaisten miesten pusseihin ei kannata tarttua :ashamed: