suklaalla?Millä tästä suklaanhimosta pääsee eroon|O
Mut sit pitäs mennä kauppaan.suklaalla?
mun pitäis lähteä käyttäämään kersoja hoplopissa
ei kukaan lähtis kaveriksi?
hassu, mää tietysti palstailen jos vaan kännykässä virta riittääOtat jonkun kirjan mukaan, eikös ne siellä ryntäile keskenään? Ei kai sulla ihan pieniä ollut vai (?)
asut kummiski liian kaukana :stick:Mut sit pitäs mennä kauppaan.
jos haet mut niin voin lähtee kaveriks sinne hoppikseen.
Eikö tämä oikeasti koskaan tymmi?hassu, mää tietysti palstailen jos vaan kännykässä virta riittää
tai sä. Mut et tykkää musta tarpeeks et viittisit pikku mutkan tehdä matkaan:'(asut kummiski liian kaukana :stick:
Mä en juo oikein koskaan väkeviäAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30096213:Eilen vaan hieman heikko happi tuli,kun väkeviin mentiin. Mut nyt alkaa taas kukoistamaan tämäkin päivä. Jos kävis kebabbisatsin kohta hakemassa
toki tympii jos esim. ketään ei ole paikallaEikö tämä oikeasti koskaan tymmi?
...Mut et tykkää musta tarpeeks et viittisit pikku mutkan tehdä matkaan:'(
no sittenhän sä haet mut...tai sitten meen hakemaan suklaata suruuni ...ja se tietää perseen leventymistä|O:kieh:pois se minusta
okkei, mää tuun hakeenno sittenhän sä haet mut...tai sitten meen hakemaan suklaata suruuni ...ja se tietää perseen leventymistä|O:kieh:
sä tykkäät musta sittenkin :kiss:okkei, mää tuun hakeen
ostanko samalla suklaata niin voidaan sitä sitten siellä mussuttaa?
tuu sääki hoploppiinSiellä ne vaan sopii hoplop-treffejä..
Mie vaan kokkaan ja tiskaan ja pesen pyykkiä--
NiihAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30096399:Tässä oottelen sapuskaa eteeni. Tinkulla massu sanoo box,jos suklaatia ja kebabbia vedät
Ei pysty ei kykene..on tässä sen sata hommaa mielessä mitä tarttis tehdä, ruoka on uunissa ja en mie viittis teijän rehvejä tulla sotkee muutenkaantuu sääki hoploppiin
Nääh, suklaa mahtuu kyllä johonkin väliinAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30096399:Tässä oottelen sapuskaa eteeni. Tinkulla massu sanoo box,jos suklaatia ja kebabbia vedät
Mä olin just sukulaislasten kanssa siellä.. oon koukussa siihen jäähilejuomaan :attn:suklaalla?
mun pitäis lähteä käyttäämään kersoja hoplopissa
ei kukaan lähtis kaveriksi?
huament"Kissat on paljon parempia ku noi gerpsut jos nyt oikein miettii. Ne on vähän niinku koiria, kummatkin on eläimiä. Mekin ollaan eläimiä, nisäkkäitä, eli samoja kissojen kaa."
- Kuusivuotias lettunen mielipiteineen
Että näin syvällistä täällä tänään. Huomentapäivää vaan.