The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ja heippa tännekin :wave:
En millään meinannu päästä sängystä ylös. Silmät vieläkin ristissä vaikka käytin koirankin jo lenkillä.. Jos toinen kuppi kahvia piristäis ees vähän niin kohta vois lähteä kaupassa käymään kun kaappikin on tyhjä.
Musta on alkanut tuntumaan et oli virhe muuttaa isoon kaupunkiin kun vuosia asuttiin pienessä paikassa ja nyt yhtäkkiä kerrostalossa isossa kaupungissa : /
Kuukaus on nyt tässä uudessa asuttu ja en meinaa millään asettua tänne. Kehtaa ees miehelle asiasta puhua, ainakaan vielä kun se tuntuu olevan fiiliksissä et kaikki on lähellä yms. Plääh.
Ehkä mä olin liian kauan pois kaupungista enkä enää sopeudu kun totuin rauhalliseen maalaiselämään..argggh arggghh arghhhh haluu takas maaseudulle :'(
 
Huomenta ja heippa tännekin :wave:
En millään meinannu päästä sängystä ylös. Silmät vieläkin ristissä vaikka käytin koirankin jo lenkillä.. Jos toinen kuppi kahvia piristäis ees vähän niin kohta vois lähteä kaupassa käymään kun kaappikin on tyhjä.
Musta on alkanut tuntumaan et oli virhe muuttaa isoon kaupunkiin kun vuosia asuttiin pienessä paikassa ja nyt yhtäkkiä kerrostalossa isossa kaupungissa : /
Kuukaus on nyt tässä uudessa asuttu ja en meinaa millään asettua tänne. Kehtaa ees miehelle asiasta puhua, ainakaan vielä kun se tuntuu olevan fiiliksissä et kaikki on lähellä yms. Plääh.
Ehkä mä olin liian kauan pois kaupungista enkä enää sopeudu kun totuin rauhalliseen maalaiselämään..argggh arggghh arghhhh haluu takas maaseudulle :'(
:hug:
 
Mä oon aina asunut kerrostalossa, mutta luultavasti viihtyisin muuallakin hyvin. Tosin tässä välissä kävin taas asumassa pari vuotta Helsingin puolella. En millään sopeutunut uuteen ympäristöön ja oli pakko muuttaa takaisin. Ehkä se vika on siinä nimenomaisessa talossa?
 
Ravintolasta
astuin mä vasta
hiukkasen horjahtaen
vain horjuin, mut kaatunut en

Ei kuppilasta
mulle löytynyt pöytää
yritän siis vain kotiini löytää
se vaikeaa on, tiedän sen

Oi minä ihmispolo
Kurkkuun tunkee huono olo
Kotiin matkaa on kilometri
Ei kyytiin huolinut naapurin Petri

Mut Petriltä kyytiä kaipaa mä en
vain kävelen hiukkasen horjahtaen
Kas Petrin kyyti on arvaamaton
ajokuntonsa tuntematon

Tässä mä nyt tallustan
hiljaista kaupunkia katsellen
vaan kivahan se happea saada on
kotikin kohta jo nurkalla on

jatkakaa
 
Mä oon ainakin ihan pystyyn kuollut tänne betonibunkkeriin mutta ei mulla ole muuta mahdollisuutta.Kersana omakotitalossa mutta kun kotoo muutti pois niin sen jälkeen aina kerrostalossa. Exän kanssa hankittiin oma torppa, mutta mä en koskaan päässyt sinne asti asumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Starr, :hug: hankala tilanne..mikä siellä mättää eniten? Jos alkaa kovin pahalta tuntuu niin pakkohan siitä on miehellekin sanoa..?
No, oon kotoisin pikkupaikasta mut sit muutin joskus 9v. sit Helsinkiin ja asuin vuosia siellä (josta mieskin löytyi :heart: ) ja uskoin silloin etten enää koskaan sopeudu Kehä 3 ulkopuolelle.. sit muutettiin maaseudulle ja asuttiin tosi rauhallisessa pikkupaikassa vuosia, luonnonhelmassa, niin et kotiovelta pääsi metsään ja oli tilaa asua isossa neliössä miehen kans kahdestaan. Alettiin kaipailee kaupunkiin, en tiedä edes miksi, jotenkin tuntui et jee kivaa muuttaa sellaseen paikkaan jossa joukkoliikenne pelaa ja kaikki on lähellä palvelut yms. Nyt asutaan kerrostalokaksiossa, neliöitä melkein puolet vähempi kuin tuolla maalla rivarissa ja koko ajan liikenteen hälinä ja suoraan sanottuna tää on kerrostalohelvetti :p Taloa talon vieressä ja maksetaan vuokraakin tuntuvasti enemmän kuin tuolla entisessä. Musta tuntuu et olen sittenkin vastoin aikaisempia ajatuksiani maaseudun ihminen. Asutaan 5.kerroksessa ja joka puolella talojen kattoja tai toisten parvekkeita. Jotenki tuntuu ettei hetken rauhaa. Parveekkelle kun menee juomaan vaikka aamukahveet niin on kuin näyteikkunassa.
Kyllä mä miehelle puhun jos nyt tää fiilis ei nyt pois mee, mitä epäilen..
 
Mä oon aina asunut kerrostalossa, mutta luultavasti viihtyisin muuallakin hyvin. Tosin tässä välissä kävin taas asumassa pari vuotta Helsingin puolella. En millään sopeutunut uuteen ympäristöön ja oli pakko muuttaa takaisin. Ehkä se vika on siinä nimenomaisessa talossa?
En usko.
Nyt kun ajattelen niin ei ois pitäny koskaan muuttaakaan. Mä kaipaan tilaa ja rauhaa, jota täällä kaupungissa ei ole. Ihana ensimmäiseks aamulla ois haistella puhdasta maaseudun ilmaa. Täällä kun herää aamulla niin on täys tohina päällä ja nytkin joku paikallinen turistilaiva soittaa torveaan tuossa järvellä niin et päätä alkaa vihlomaan |O
 
Mä oon aina asunut kerrostalossa, mutta luultavasti viihtyisin muuallakin hyvin. Tosin tässä välissä kävin taas asumassa pari vuotta Helsingin puolella. En millään sopeutunut uuteen ympäristöön ja oli pakko muuttaa takaisin. Ehkä se vika on siinä nimenomaisessa talossa?
Ekat kuusi vuotta elämästäni asuin kerrostalossa, sitten omakotitalossa, kotoa kun muutin niin kerrostalossa, nyt rivitalossa.

Kaikissa ihan viihtynyt, olisko sitten paikkojen takia.
 
En usko.
Nyt kun ajattelen niin ei ois pitäny koskaan muuttaakaan. Mä kaipaan tilaa ja rauhaa, jota täällä kaupungissa ei ole. Ihana ensimmäiseks aamulla ois haistella puhdasta maaseudun ilmaa. Täällä kun herää aamulla niin on täys tohina päällä ja nytkin joku paikallinen turistilaiva soittaa torveaan tuossa järvellä niin et päätä alkaa vihlomaan |O
Mua suorastaan vituttaa et aina kun avaan partsin oven niin naapuri tulee tupakalle. Se varmaan kuulee et avaan oven ja tulee kiusallaan heti röökille:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Jos sulla starr vie vaan aikansa tottua?
Vaikka eipä sitä siltikään välttämättä totu.

:hug:
Niih. Hassua et joskus kuvittelin et tää on sitä mitä haluan. Kotoa muuttamisen jälkeen olin niin kaupunkilaistunut etten voinu kuvitellakaan muuttavani muualle kuin Helsinkiin ratikkapysäkin lähelle. Onhan tuota ikää tullut lisää, et voi sekin vaikuttaa et kaipailee muita asioita kuin tuota menoa ja meininkiä.. Musta tuntuu et oon väärässä paikassa mut toki toivon et fiilikset muuttuu. Jotenkin en vaan usko sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jos sulla starr vie vaan aikansa tottua?
Vaikka eipä sitä siltikään välttämättä totu.

:hug:
Ei totu.

Mä olen ny kolme vuotta kokeillu kerrostaloelämää. Kait mä olen siin mieles kelpo naapuri, kun en riehu, rällästä tai pidä ääntä. Ryyppään joo, mut mä osaan ryypätä hiljaa.

Mut eipä täällä just muuta voi tehdä kuin odottaa kuolemaa.

Ei totu.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja StaRR
En usko.
Nyt kun ajattelen niin ei ois pitäny koskaan muuttaakaan. Mä kaipaan tilaa ja rauhaa, jota täällä kaupungissa ei ole. Ihana ensimmäiseks aamulla ois haistella puhdasta maaseudun ilmaa. Täällä kun herää aamulla niin on täys tohina päällä ja nytkin joku paikallinen turistilaiva soittaa torveaan tuossa järvellä niin et päätä alkaa vihlomaan |O
Eikös tuollaisia paikkoja voisi löytyä kaupungistakin?
Mä asun kaupungissa ja tämä paikka on kiva kun on rauhallista ja luonto +metsät tosi lähellä.
Tässä lähettyvillä ei ole ainuttakaan isoa kerrostaloa, muutama 3-4 kerroksinen mutta muuten rivitaloa/omakotitaloa.

Tottahan tuokin että asuminen on varmaan kalliimpaa.

Mutta voihan olla että olet enemmän "maalaisihminen" :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä