ikiuni
Ei tullu halluja mut taitaa tulla pää kipiäksi.Optinen harha saa näkemään hallusinaatioita älä katso ennen autoilua Stara
Yhh... En mä noita nyt halluiks sanois.
Tuli lähinnä huono olo :stick:
Ei tullu halluja mut taitaa tulla pää kipiäksi.Optinen harha saa näkemään hallusinaatioita älä katso ennen autoilua Stara
Yhh... En mä noita nyt halluiks sanois.
Tuli lähinnä huono olo :stick:
Tai sellainen kaukaloruokalappuEI muuta kuin tassia leuan alle ja heti
Muutoin :hug: - hampila on inha paikka
Ei tää meidänkään talo oo mikään betonibunkkeri Vaan oikein viihtyisä ja moderni kerrostalo isoilla parvekkeilla. Tuntuu vaan ettei ookaan mua vartenNiin toisin ku nykyään, kun me kaikki synnytään metsämökissä. Eiku...
Mulla ja monella muullakin on ihan viihtyisä kerrostalokoti, eikä tää talokaan oo mikään bunkkeri. Metsämökki ois mulle painajainen, ja mua on aina ärsyttäny se ajattelu, että kerrostaloasuminen on vaan ankea välivaihe matkalla omakotitaloon, joka on kaikkien suomalaisten suurin haave.
Tämä sanottu; jos susta StaRR tuntuu, ettet enää halua asua kaupungissa niin eihän se mikään synti ole. Juttelet miehelle asiasta vaan Tuskin sekään haluaa, että olisit onneton.
Ärsyttävää Ja ikävä kyllä niin tuttua. Ihan aikuistenkin kesken.Tuli mieleen tuosta inannan kirjoituksesta että meidän taloilla asuu yksi irakilaisperhe ja tämän tuosta saa olla selvittelemässä välejä.
He vähät välittää siitä mitä heidän lapset tekee tai sanoo toisille ja sitten suurin piirtein laitetaan aina kaikki toisten lasten syyksi.
Sanoinko että ahdistaa? Kai täälä saa ihmetelläkkin jos haluaa. Vai onko se vian mustien nickejen etuoikeus kirjoitella tänne.Kai täällä nyt valittaakin saa jos haluaa?
Eihän tätä ole pakko lukea jos ahdistaa:xmas:
Olis vakkarikomentti tuolla isolla puolellasirahvi ite harmaana?
Juu, niinhän tuo on.Ärsyttävää Ja ikävä kyllä niin tuttua. Ihan aikuistenkin kesken.
Hyvä, että oot löytänyt ihanan lääkärin - vaikka nykyäänhän on toi potilaan kohtaaminen ja kivunlievitys aivan omaa luokkaansa eli huomioidaan paremminTai sellainen kaukaloruokalappu
Mulla ei onneksi ole koskaan ollut kammoa hammaslääkäriin.
Mutta puudutuksen yleensä aina otan
Tuo on kyllä mukava hammaslääkäri, kyselee aina välillä onko kaikki ok
Ei mullakaan Toki jos lottovoitto tulis niin rakennettais oma..Mulla ei muuten ole mitenkään haaveena asua joskus omakotitalossa.
Toki voisin asua mutta ei se mikään pakkojuttu ole.
Niinpä, eri ihmisille eri asiat. Mää oon asunu lapsuuteni omakotitaloissa, ja ainakin viimeset ~20v on tuntunut, että sain siitä sillon tarpeekseni Toivottavasti löydätte miehen kanssa asuinpaikan, joka molempia miellyttääEi tää meidänkään talo oo mikään betonibunkkeri Vaan oikein viihtyisä ja moderni kerrostalo isoilla parvekkeilla. Tuntuu vaan ettei ookaan mua varten
tää ketju on vaan mustille ja niillekkin vain sillä ehdolla että kirjoittaa kymmeniä viestejä päivässä
harmaille on runsaasti hyviä avauksia ihan muualla
Entä jos ei aina kerkeetää ketju on vaan mustille ja niillekkin vain sillä ehdolla että kirjoittaa kymmeniä viestejä päivässä
harmaille on runsaasti hyviä avauksia ihan muualla
Ja tuo on kuitenkin ihan kunnallinen joten ei voinut itse valitaHyvä, että oot löytänyt ihanan lääkärin - vaikka nykyäänhän on toi potilaan kohtaaminen ja kivunlievitys aivan omaa luokkaansa eli huomioidaan paremmin
Tiedät varmaan vastauksen :xmas:Entä jos ei aina kerkee
Priorisointi=vähemmän irliä?Tiedät varmaan vastauksen :xmas: