The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin toisin ku nykyään, kun me kaikki synnytään metsämökissä. Eiku...

Mulla ja monella muullakin on ihan viihtyisä kerrostalokoti, eikä tää talokaan oo mikään bunkkeri. Metsämökki ois mulle painajainen, ja mua on aina ärsyttäny se ajattelu, että kerrostaloasuminen on vaan ankea välivaihe matkalla omakotitaloon, joka on kaikkien suomalaisten suurin haave.

Tämä sanottu; jos susta StaRR tuntuu, ettet enää halua asua kaupungissa niin eihän se mikään synti ole. Juttelet miehelle asiasta vaan :) Tuskin sekään haluaa, että olisit onneton.
Ei tää meidänkään talo oo mikään betonibunkkeri :D Vaan oikein viihtyisä ja moderni kerrostalo isoilla parvekkeilla. Tuntuu vaan ettei ookaan mua varten :p
 
Tuli mieleen tuosta inannan kirjoituksesta että meidän taloilla asuu yksi irakilaisperhe ja tämän tuosta saa olla selvittelemässä välejä.
He vähät välittää siitä mitä heidän lapset tekee tai sanoo toisille ja sitten suurin piirtein laitetaan aina kaikki toisten lasten syyksi.
 
Tuli mieleen tuosta inannan kirjoituksesta että meidän taloilla asuu yksi irakilaisperhe ja tämän tuosta saa olla selvittelemässä välejä.
He vähät välittää siitä mitä heidän lapset tekee tai sanoo toisille ja sitten suurin piirtein laitetaan aina kaikki toisten lasten syyksi.
Ärsyttävää :mad: Ja ikävä kyllä niin tuttua. Ihan aikuistenkin kesken.
 
Soon muutes paskahalvauksestakin toivuttu!

Tässä trooppisessa ilmanalassa kun ei voi olla ellei käy ainakin kerta päivään järvessä - kaupassakin abc- agentit törmäsivät keskellä leipäsuoraa päivittelemään hautovaa keliä ja "..ihan on semmoset merkit että vois vaikka ropsauttaa kunnolla"- tuumailuineen.

Nää, ei täällä vaan muualla, tuumasin, ipanat autoon ja niin karautin rantsuun tyylikkäästi. Kappas - "katson autiota hiekkarantaa..." ei ristinsielua niin missään - ei edes sessutessuttelijoita, voi "harmitusta hapatusta, miten toivun tästä,hauvattomasta rantaelämästä" :snotty:, koko ihana piitsi meijen, JES! Pyyhkeet levälleen, uintilötköpötköt nuorimmalle, snorkkeli vanhimmalle ja - jahas, keskimmäinen jo uimassa, hienoa.

No, siinä kun ilakoitiin, niin pari autolastillista lapsiperheitä valui paikalle, bueno. Ja eikun järveen lillumaan ja kellumaan :rolleyes:...ja sitten se jyrähti. Ukkonen kolisteli. Nuorimmainen kiekas että nyt kotiin ja heti!!! Minä siihen, jotta ei tässä mitään - missä lie mukamas rymyää, täällä mitn pilviäkään ole...järveen siitä. Ja tilanne ohi.

No. Eipä varmaan mennyt viittä minuuttiakaan, kun meni taivas pimentoon :O - ihan hiien nopeasti rynnisti tummat pilvet ja ....RÄTS! Semmonen helvetillisen kirkas ja oikein sahalaitainen käkkyräinen salama vastapäätä töröttävään saareen ja samantein KAKAKABUMBUBUM!!!!!

- Vedestä autoon ja heti!!! ärjäsin - ja samalla kertaa tyhjeni muuten koko ranta. Nuorimmainen lievässä paniikissa - tyttö pelkää ukkosen ääntä mutta salamat on ihania :headwall: - pojat särminä nopeina huolehtimassa vermeitä autoon.

Ja sitten tulikin vettä.

Nyt on auto puhdas linnun paiskoista :D. Vaan ehdittiinpäs uiputtelemaan.

...mutta mä taisin tuolla reissulla laihtua ainakin pari kolme kiloa :snotty: sillä nuo helvin lihansyöjäpaarmat iski heti kimppuun |O. Kattovat kyllä - onneksi - mistä kimpaleet ottivat eli mun sievä rumppa kaventui....hetkellisesti ennen niitä jumalattoman kutisevia kananmunankokoisia patteja |O. Mietipä jos ois ottanut tuntumaa tisseistä....niin mihin mä ne sitte oisin kutipatteineen tunkenu :ashamed:?! Oi, minä onnekas :D!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tai sellainen kaukaloruokalappu :D

Mulla ei onneksi ole koskaan ollut kammoa hammaslääkäriin.
Mutta puudutuksen yleensä aina otan :)

Tuo on kyllä mukava hammaslääkäri, kyselee aina välillä onko kaikki ok :)
Hyvä, että oot löytänyt ihanan lääkärin - vaikka nykyäänhän on toi potilaan kohtaaminen ja kivunlievitys aivan omaa luokkaansa eli huomioidaan paremmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei tää meidänkään talo oo mikään betonibunkkeri :D Vaan oikein viihtyisä ja moderni kerrostalo isoilla parvekkeilla. Tuntuu vaan ettei ookaan mua varten :p
Niinpä, eri ihmisille eri asiat. Mää oon asunu lapsuuteni omakotitaloissa, ja ainakin viimeset ~20v on tuntunut, että sain siitä sillon tarpeekseni :D Toivottavasti löydätte miehen kanssa asuinpaikan, joka molempia miellyttää :)
 
[QUOTE="vieraili";30097143]Sanoinko että ahdistaa? Kai täälä saa ihmetelläkkin jos haluaa. Vai onko se vian mustien nickejen etuoikeus kirjoitella tänne.[/QUOTE]

Et.
Tietysti täällä harmaatkin saa kirjoittaa mutta kommenttisi oli hieman negatiivinen heti :)
Ja saa täällä toki olla sekä positiivinen tai negatiivinen mutta silti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä