Onko nuo myrkyllisiä? Pureeko ne? Voiko niitä ottaa kädelle? Mittään en hämiksistä tiiä kuten huomaat, mutta ne on miusta söpöjä .Ihan vain tavallisia ja tylsiä viljakäärmeitä ja hämppikset on näitä (ei omien kuvia, ihan vaan google):
Onko nuo myrkyllisiä? Pureeko ne? Voiko niitä ottaa kädelle? Mittään en hämiksistä tiiä kuten huomaat, mutta ne on miusta söpöjä .Ihan vain tavallisia ja tylsiä viljakäärmeitä ja hämppikset on näitä (ei omien kuvia, ihan vaan google):
Robin itse sanoi että ihan ok juttu hänelle laulaa tuo ja vanhemmat oli kans mukana jutussa.Miusta vähän : /....no, en nyt keksi sanaa...mutta siis, laittaa nyt 15v. laulamaan jotain kesäkumibiisiä. Vai oonks mie vaan niin vanha? "Ei sillon ku mie olin nuori..."
Ihan paikkansa pitäväAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071313:
Kohta n. 1:30 oli kyllä aika paha .Ihan paikkansa pitävä
:xIhan vain tavallisia ja tylsiä viljakäärmeitä ja hämppikset on näitä (ei omien kuvia, ihan vaan google):
Kiitos :kiss:. Laitetaan nyt alkuun vaikka pari torttua :saint:. Todellisuudessa se kolmaskin varmasti menee :ashamed:.Kahvia ja joulutorttuja
On ne myrkyllisiä (purema vastaa muutamaa ampiaisenpistoa :xmas. Kyllä ne puree jos sille päälle sattuu ja on näpit tiellä. Enpä ole kuitenkaan itse (vielä) joutunut maistelun kohteeksi. Pääosin nuo on aika rauhallisia lajeja, mutta syömäkauden aikana ne tuppaa maistelemaan kaikkea mikä liikkuu. Voi ottaa kädelle, mutta en itse ota enkä suosittelisi. Ei ne siitä käsittelystä nauti, ja siinä voi sitten käydä köpelösti jos pääsee hämppis tipahtamaan lattialle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071329:Onko nuo myrkyllisiä? Pureeko ne? Voiko niitä ottaa kädelle? Mittään en hämiksistä tiiä kuten huomaat, mutta ne on miusta söpöjä .
Kuule ihan samaa meinasin just ehdotella..trööt hullut.
joko mennään kimpassa suihkuun, on ihan pikkuisen hiostava ilta
Tarantulat miekin tajuaisin jättää rauhaan . Käärmettä olen joskus silittänyt ja yllätyin kuinka ihanan tuntuinen se oli. Kuvittelin ihan jonkun muun tuntuiseksi.On ne myrkyllisiä (purema vastaa muutamaa ampiaisenpistoa :xmas. Kyllä ne puree jos sille päälle sattuu ja on näpit tiellä. Enpä ole kuitenkaan itse (vielä) joutunut maistelun kohteeksi. Pääosin nuo on aika rauhallisia lajeja, mutta syömäkauden aikana ne tuppaa maistelemaan kaikkea mikä liikkuu. Voi ottaa kädelle, mutta en itse ota enkä suosittelisi. Ei ne siitä käsittelystä nauti, ja siinä voi sitten käydä köpelösti jos pääsee hämppis tipahtamaan lattialle.
Vanhan maailman tarantulalajit onkin sitten asia erikseen, niiltä en mielelläni puremia ottaisi .
Huutaa HEP :wave:.trööt hullut.
Monelle tuntuu ne hiirenraadot olevan se kynnys käärmeen hankkimiseen. Mua ne ei ole koskaan häirinnyt. Siellä ne pakkasessa makoilee kiltisti pakastemustikoiden rinnalla :xmas:Hui, DeeDee..mie pelkään/inhoan kaikenkokoisia hämppyjä, käärmeen voisin muuten ottaa itellekin mutta niitä hiiren- jne. raatoja en pystyis syöttämään.
pitää lähteä kohta ulos ,nyt jo ahdistaa kun siellä on tuskaista.trööt hullut.
Tarantulia on nuokin, minkä kuvat laitoinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071365:Tarantulat miekin tajuaisin jättää rauhaan . Käärmettä olen joskus silittänyt ja yllätyin kuinka ihanan tuntuinen se oli. Kuvittelin ihan jonkun muun tuntuiseksi.
Kiva kun tulit kahville. Mie tässä leivoin "hännällistä" mustikkapiirakkaa :xmas:.Monelle tuntuu ne hiirenraadot olevan se kynnys käärmeen hankkimiseen. Mua ne ei ole koskaan häirinnyt. Siellä ne pakkasessa makoilee kiltisti pakastemustikoiden rinnalla :xmas:
No niin .Tarantulia on nuokin, minkä kuvat laitoin
Tavallisesti en välitä mustikkapiirakasta, mutta ehkäpä hiirekäs voisikin maistua!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071380:Kiva kun tulit kahville. Mie tässä leivoin "hännällistä" mustikkapiirakkaa :xmas:.