The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miusta vähän : /....no, en nyt keksi sanaa...mutta siis, laittaa nyt 15v. laulamaan jotain kesäkumibiisiä. Vai oonks mie vaan niin vanha? "Ei sillon ku mie olin nuori..."
Robin itse sanoi että ihan ok juttu hänelle laulaa tuo ja vanhemmat oli kans mukana jutussa.

Kyllähän silloinkin itse olin nuori (nuorempi) niin jo jotkut oli kihloissa kasilla ja toiset leikki barbeilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071329:
Onko nuo myrkyllisiä? Pureeko ne? Voiko niitä ottaa kädelle? Mittään en hämiksistä tiiä kuten huomaat, mutta ne on miusta söpöjä :D.
On ne myrkyllisiä (purema vastaa muutamaa ampiaisenpistoa :xmas:). Kyllä ne puree jos sille päälle sattuu ja on näpit tiellä. Enpä ole kuitenkaan itse (vielä) joutunut maistelun kohteeksi. Pääosin nuo on aika rauhallisia lajeja, mutta syömäkauden aikana ne tuppaa maistelemaan kaikkea mikä liikkuu. Voi ottaa kädelle, mutta en itse ota enkä suosittelisi. Ei ne siitä käsittelystä nauti, ja siinä voi sitten käydä köpelösti jos pääsee hämppis tipahtamaan lattialle.

Vanhan maailman tarantulalajit onkin sitten asia erikseen, niiltä en mielelläni puremia ottaisi :p.
 
On ne myrkyllisiä (purema vastaa muutamaa ampiaisenpistoa :xmas:). Kyllä ne puree jos sille päälle sattuu ja on näpit tiellä. Enpä ole kuitenkaan itse (vielä) joutunut maistelun kohteeksi. Pääosin nuo on aika rauhallisia lajeja, mutta syömäkauden aikana ne tuppaa maistelemaan kaikkea mikä liikkuu. Voi ottaa kädelle, mutta en itse ota enkä suosittelisi. Ei ne siitä käsittelystä nauti, ja siinä voi sitten käydä köpelösti jos pääsee hämppis tipahtamaan lattialle.

Vanhan maailman tarantulalajit onkin sitten asia erikseen, niiltä en mielelläni puremia ottaisi :p.
Tarantulat miekin tajuaisin jättää rauhaan :D. Käärmettä olen joskus silittänyt ja yllätyin kuinka ihanan tuntuinen se oli. Kuvittelin ihan jonkun muun tuntuiseksi.
 
Niin ja hänen äitinsä ja mun vanhemmat on samalla hautausmaalla joten käytiin sitten molemmissa.
Oli ihan kiva paikka nähdä (jos noin voi hautausmaasta sanoa) ja vaihtaa kuulumisia.

Mutta pidin outona (ihan kivana kylläkin :rolleyes: ) että jossain vaiheessa hän laittoi käden mun olalle ja "erotessa" halasi ja suuteli.

Muisti mua kanssa kesällä tekstarionnittelulla.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä