vai niin...Nyt on tarjolla kaikenlaisia palveluja
vai niin...Nyt on tarjolla kaikenlaisia palveluja
Äh, miun mielikuvitus jo laukkas liiankin kauas...en älynny tuota ees kysyä ensinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071537:mitäköhän ne mahtaisi olla?
Veroilmoituksen täyttöä, koiran ulkoilutusta, karaoke laulantaa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071537:mitäköhän ne mahtaisi olla?
Voisitko vielä nostaa pyykit kuivumaan .Veroilmoituksen täyttöä, koiran ulkoilutusta, karaoke laulantaa...
Nachoja ja salsaa .Mitähä suolaista herkkua kävis ostamassa ?
Hirveästi tekee mieli jotain.
Meil ei oo koiraa mut voit ulkoiluttaa miut tuohon paikalliseen, siel voit sitten laulaa sitä karaokeakinVeroilmoituksen täyttöä, koiran ulkoilutusta, karaoke laulantaa...
Loisto idea. Mie oon niin messissä .Meil ei oo koiraa mut voit ulkoiluttaa miut tuohon paikalliseen, siel voit sitten laulaa sitä karaokeakin
ääni pizzalleEi nachoja ja salsaa, mulla oli iso pakkaus noita vähän aikaa sitten.
Eikä pizzaa tai juustoja.
Enpä kyllä minäkään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071518:Saattaisi se yrittää . Toisaalta mie luulen, että mie en enää siinä vaiheessa kehtaisi perua hyppyä joten olisi pakko vaan hypätä.
Jes, kaikki mukaan!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071573:Loisto idea. Mie oon niin messissä .
Sinun takia, toki.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071559:Voisitko vielä nostaa pyykit kuivumaan .
Hellekö pehmittänytNyt on tarjolla kaikenlaisia palveluja
Tämä selväMeil ei oo koiraa mut voit ulkoiluttaa miut tuohon paikalliseen, siel voit sitten laulaa sitä karaokeakin
:kiss:Sinun takia, toki.
Mä voin ottaa koiran ulkoiluttamisenVeroilmoituksen täyttöä, koiran ulkoilutusta, karaoke laulantaa...
Kyllähän sitä nyt aina jotain palveluja löytyy kun kivat naiset kyseessäHellekö pehmittänyt
Niinpä niin, tietystiKyllähän sitä nyt aina jotain kaksimielisyyksiä löytyy kun kivat naiset kyseessä
No tämä on kyllä ihan itsestäänselvyysNiinpä niin, tietysti
:O Minnekkä työ ootte menossa ulkoilemaan?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071626:Muistakaa nyt allakoida se elokuun 15 pv. niin mennään ulkoiluttamaan itseämme .
Minne mennään? Saanko mäkin tulla? Juhlitaanko samalla mun synttäreitä, ne on aika lähellä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071626:Muistakaa nyt allakoida se elokuun 15 pv. niin mennään ulkoiluttamaan itseämme .