Eipä tässä ihmeempiä...Kaikenlaista sitä tulee harrastettua aamulla.Mitäs
siis ihkulle tuo, jäi lainaus pois
Mä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.Huomenta! Voi kräppi, koko viikonloppu yksin tirpan kanssa. Täällä on jo pientä kiukkua ilmassa. Aamupala ei kelpaa, koska MÄ EN SYÖ koko päivänä! Sillai...mukava päivä vissiin tulossa meille.
Vai kaikenlaista :xmas:Eipä tässä ihmeempiä...Kaikenlaista sitä tulee harrastettua aamulla.
Kauppalistaa yritän nyt väsäillä..mitähän sitä söis nyt vkoloppuna ja ens viikon alus..?
Vessan lamput oli yön aikana simahtaneet niin aika hämärää hommaa tuo veskissäkin käyminen
:hug: :hug:Mä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.
Jos ämpäri ei tänään huoli sitä edes pariksi tunniksi niin räjähdän sille totaalisesti enkä vastaa seurauksista, etin lapselleni uuden isän joka oikeasti viitsii auttaa jos mä oon ihan vitun väsynyt ja hermot kireellä.
:O jopas puolikas nyt koettelee rajojaan ihan kaikin keinoin mitä vaan keksiiMä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.
Jos ämpäri ei tänään huoli sitä edes pariksi tunniksi niin räjähdän sille totaalisesti enkä vastaa seurauksista, etin lapselleni uuden isän joka oikeasti viitsii auttaa jos mä oon ihan vitun väsynyt ja hermot kireellä.
Hyvä että asiat on järjestyneet.Huomenta, mukavaa päivää :heart:
Nyt olis perintöasiat selvät, samoin hautaoikeus, pääsen ensiviikolla tilaamaan hautakiveä, kuhan käyn kirkkoherranvirastossa papereiden kanssa
aikamoista hommaa hautakiven metsästys.
Ellei ämpäri ota niin kysyn. Mut tietenkin mielummin isälleen sen antaisin, kun se on kuitenkin isä. Mutta voi olla että krapulamörkö on eikä se jaksa..:hug: :hug:
ei sun vanhemmat ottaisi pp:tä?
Voi ei...jaksamisia sinne. Oma lapseni on ollut luultavasti uhmaiässä koko ikänsä, on kuin tulta ja tappuraa neidin luonne. Kolmen ja neljän välinen ikä oli pahin. Silloin meinasi lähteä itseltä kyllä älli päästä muksun kanssa. Kummallinen rauhoittuminen koitti 4,2 v iässä, mutta edelleen täällä raivotaan.Mä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.
mun isä olis täyttäny tällä viikolla 72 jos olis vielä hengissäHyvä että asiat on järjestyneet.
Me löydettiin aika pian silloin hautakivi. Tiedettiin suurinpiirtein millainen kivi vanhemmille halutaan.
Isällä oliskin ollut tällä viikolla syntymäpäivä
Tätä ihanuutta on kestänyt koko viikon :heart::O jopas puolikas nyt koettelee rajojaan ihan kaikin keinoin mitä vaan keksii
Tää taas on ollu mun mielestä aika helppo ja rauhallinen tapaus, kilttikin, mutta en tiiä mikä pulloperseapina sen on nyt riivannu tommoseksi. Voiko se oikeasti protestoida mun reissusta noin paljon? Menikö sillä rytmit ja rajat sekasin isällään, eroahdistusta? Uhmaikää?Voi ei...jaksamisia sinne. Oma lapseni on ollut luultavasti uhmaiässä koko ikänsä, on kuin tulta ja tappuraa neidin luonne. Kolmen ja neljän välinen ikä oli pahin. Silloin meinasi lähteä itseltä kyllä älli päästä muksun kanssa. Kummallinen rauhoittuminen koitti 4,2 v iässä, mutta edelleen täällä raivotaan.
Tietysti isä on etusijalla.Ellei ämpäri ota niin kysyn. Mut tietenkin mielummin isälleen sen antaisin, kun se on kuitenkin isä. Mutta voi olla että krapulamörkö on eikä se jaksa..
Näin meni, ymmärrettävää pienellä. Menkää ulos reihumaan, niin pahin kiukku jää sinne :hug:Tää taas on ollu mun mielestä aika helppo ja rauhallinen tapaus, kilttikin, mutta en tiiä mikä pulloperseapina sen on nyt riivannu tommoseksi. Voiko se oikeasti protestoida mun reissusta noin paljon? Menikö sillä rytmit ja rajat sekasin isällään, eroahdistusta? Uhmaikää?
72 olis munkin isä täyttänyt.mun isä olis täyttäny tällä viikolla 72 jos olis vielä hengissä
äijä on ollu sannan syönnissä jo 14 vuotta
Mekin otettiin kaavinkiveltäFamipala :hug: syntymäpäivät on vaikeita, ainakin ensialkuun
Äidin synttäri olis ollu toukokuun lopulla,isällä elokuussa.
Mie tiijän sopivan kiven, kaavinkiveltä jos vaan löytyy eikä ole hirveän hintainen.