The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta, mukavaa päivää :heart:
Nyt olis perintöasiat selvät, samoin hautaoikeus, pääsen ensiviikolla tilaamaan hautakiveä, kuhan käyn kirkkoherranvirastossa papereiden kanssa :)
aikamoista hommaa hautakiven metsästys.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Huomenta! Voi kräppi, koko viikonloppu yksin tirpan kanssa. Täällä on jo pientä kiukkua ilmassa. Aamupala ei kelpaa, koska MÄ EN SYÖ koko päivänä! Sillai...mukava päivä vissiin tulossa meille.
Mä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.

Jos ämpäri ei tänään huoli sitä edes pariksi tunniksi niin räjähdän sille totaalisesti enkä vastaa seurauksista, etin lapselleni uuden isän joka oikeasti viitsii auttaa jos mä oon ihan vitun väsynyt ja hermot kireellä.
 
Mä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.

Jos ämpäri ei tänään huoli sitä edes pariksi tunniksi niin räjähdän sille totaalisesti enkä vastaa seurauksista, etin lapselleni uuden isän joka oikeasti viitsii auttaa jos mä oon ihan vitun väsynyt ja hermot kireellä.
:hug: :hug:

ei sun vanhemmat ottaisi pp:tä?
 
Mä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.

Jos ämpäri ei tänään huoli sitä edes pariksi tunniksi niin räjähdän sille totaalisesti enkä vastaa seurauksista, etin lapselleni uuden isän joka oikeasti viitsii auttaa jos mä oon ihan vitun väsynyt ja hermot kireellä.
:O jopas puolikas nyt koettelee rajojaan ihan kaikin keinoin mitä vaan keksii
 
Huomenta, mukavaa päivää :heart:
Nyt olis perintöasiat selvät, samoin hautaoikeus, pääsen ensiviikolla tilaamaan hautakiveä, kuhan käyn kirkkoherranvirastossa papereiden kanssa :)
aikamoista hommaa hautakiven metsästys.
Hyvä että asiat on järjestyneet.

Me löydettiin aika pian silloin hautakivi. Tiedettiin suurinpiirtein millainen kivi vanhemmille halutaan.
Isällä oliskin ollut tällä viikolla syntymäpäivä :(
 
Mä heräsin mätkähdykseen kun sängylläni seisova puolikas heitti kissanpennun lattialle. Hän oli myös hakenut tyhjän lonkerotölkin keittiöstä ja käynyt kaatamassa pohjalitkut sänkyyn. Yritti teljetä mut parvekkeelle, ja tossa se kiljuu ja perseilee.

Jos ämpäri ei tänään huoli sitä edes pariksi tunniksi niin räjähdän sille totaalisesti enkä vastaa seurauksista, etin lapselleni uuden isän joka oikeasti viitsii auttaa jos mä oon ihan vitun väsynyt ja hermot kireellä.
Voi ei...jaksamisia sinne. Oma lapseni on ollut luultavasti uhmaiässä koko ikänsä, on kuin tulta ja tappuraa neidin luonne. Kolmen ja neljän välinen ikä oli pahin. Silloin meinasi lähteä itseltä kyllä älli päästä muksun kanssa. Kummallinen rauhoittuminen koitti 4,2 v iässä, mutta edelleen täällä raivotaan.
 
kahvikirahvi
:O jopas puolikas nyt koettelee rajojaan ihan kaikin keinoin mitä vaan keksii
Tätä ihanuutta on kestänyt koko viikon :heart:



Tietenkin mä kaikesta huolimatta rakastan tota lasta ihan hirveästi enkä oikeasti haluais palotella sitä tai myydä mustalaisille, enkä antaa isälleen asumaan, mutta nyt oikeesti koettelee sen verran hermoja että en oikeesti tiiä mitä mää sen kanssa teen että se rauhottuis.
 
Famipala :hug: syntymäpäivät on vaikeita, ainakin ensialkuun :(
Äidin synttäri olis ollu toukokuun lopulla,isällä elokuussa.

Mie tiijän sopivan kiven, kaavinkiveltä :) jos vaan löytyy eikä ole hirveän hintainen.
 
kahvikirahvi
Voi ei...jaksamisia sinne. Oma lapseni on ollut luultavasti uhmaiässä koko ikänsä, on kuin tulta ja tappuraa neidin luonne. Kolmen ja neljän välinen ikä oli pahin. Silloin meinasi lähteä itseltä kyllä älli päästä muksun kanssa. Kummallinen rauhoittuminen koitti 4,2 v iässä, mutta edelleen täällä raivotaan.
Tää taas on ollu mun mielestä aika helppo ja rauhallinen tapaus, kilttikin, mutta en tiiä mikä pulloperseapina sen on nyt riivannu tommoseksi. Voiko se oikeasti protestoida mun reissusta noin paljon? Menikö sillä rytmit ja rajat sekasin isällään, eroahdistusta? Uhmaikää?
 
Tää taas on ollu mun mielestä aika helppo ja rauhallinen tapaus, kilttikin, mutta en tiiä mikä pulloperseapina sen on nyt riivannu tommoseksi. Voiko se oikeasti protestoida mun reissusta noin paljon? Menikö sillä rytmit ja rajat sekasin isällään, eroahdistusta? Uhmaikää?
Näin meni, ymmärrettävää pienellä. Menkää ulos reihumaan, niin pahin kiukku jää sinne :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä