The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Aamukahvia taas ootellaan..

Töissä on muuten yks ihminen Oulun seudulta, asunu tosin jo useamman vuoden täälläpäin mut hän puhuu välillä sitä pohjosempaa murretta vissiin, pahki oli kummallinen sana. Mää tuntuu olevan juuttunut tiukkaan, ei se yleensä sano mie. :)
Mut on se ihan mukavan kuuloista silti, kun joku puhuukin vähän eri tavalla.

IhQ
Siraffi, aika ilkeetä ämpäriltä kyl..tietää kuitenkin että siulle tulee paha mieli tommosesta? Ja tosiaan, olis voinut kai itekin soittaa ja antaa ppn jutella jos pikkuisella ikävä.

kahvikirahvi
Onko se ämpäri kädetön? Miksei hän voinut soittaa sulle että puolikas voi pari sanaa vaihtaa?
Varmaan siksi ko ite lupasin soittaa.
Emmä tiedä, musta tuntuu että se on semisti ottanu itteensä kun en vastannut sen ikävöintiviesteihin mitään samanhenkistä, ja sit eilen ko puhelimessa sanoin että en ehi nyt puhumaan enempiä ja soitellaan mtöhemmin niin se vastas jotain et "no soitellaan vaikka huomenna tai ens viikolla tai ens kuussa tai joskus". Sit se illalla angstas tekstiviestitse kun kysyin onko se suuttunut, et ymmärtää että mulla on kivaa MUTTAKU puolikas on minua kyselly ja hänkin tykkäis höpötellä minun kanssa mMUTTAKU minua ei tunnu kiinnostavan.

Daa, kuka sitä ny eksän kanssa alkaa puhelimessa raatata ko on treffeillä? En kehannu sanoa, mut mieli teki.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä