varmaan puolikkaallakin on ikävä äitiä :heart:Minulla on paha mieli. En oo nähny puolikasta viikkoon ja on ikävä, mut haluttais jäädä lappiin. Saanko lapseni tänne kiitos niin jään asumaan.
teet seuraavan reissun puolikkaan kanssa
varmaan puolikkaallakin on ikävä äitiä :heart:Minulla on paha mieli. En oo nähny puolikasta viikkoon ja on ikävä, mut haluttais jäädä lappiin. Saanko lapseni tänne kiitos niin jään asumaan.
Täytyy varmaan tehävarmaan puolikkaallakin on ikävä äitiä :heart:
teet seuraavan reissun puolikkaan kanssa
:hug:Täytyy varmaan tehä
Mie unohdin soittaa tänään kotipuoleen ja ämpäriltä tuli ärsyttävä syyllistyksellinen viesti että puolikas oli kyselly ja itkeskelly miksei äiti soita. Oon kamala äiti :'(
no niinpäTai en mä oikeesti oo. Tietääpähän miltä minusta tuntuu ko se kyselee iskänkin perään aina ko me ollaan kaksin kotona.
ainahan sinne pääsee uudestaanAlkaapa muuten oikeasti ahistamaan ko tietää että huomenna pitää lähteä.
Onko se ämpäri kädetön? Miksei hän voinut soittaa sulle että puolikas voi pari sanaa vaihtaa?Täytyy varmaan tehä
Mie unohdin soittaa tänään kotipuoleen ja ämpäriltä tuli ärsyttävä syyllistyksellinen viesti että puolikas oli kyselly ja itkeskelly miksei äiti soita. Oon kamala äiti :'(
luulisin että tähän aikaan kaupoissa on vielä melko rauhallistaAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30017959:Huomenta. Kahvit jo juotu ja sämpylät syöty. Kohta kauppaan,kuten moni muukin varmaan
Voi olla,mut minun "kohta" on noin tunnin tai kahden päässäluulisin että tähän aikaan kaupoissa on vielä melko rauhallista
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30017981:Voi olla,mut minun "kohta" on noin tunnin tai kahden päässä
jos vain halusi syyllistää ja tehdä pahan mielen toiselleOnko se ämpäri kädetön? Miksei hän voinut soittaa sulle että puolikas voi pari sanaa vaihtaa?
Nahkasohvat on sellasia iholle.Ääh pitäs mennä ruokakauppaan, mutta perse on jälleen kerran tarttunut sohvaan |O
Ei tää oo ees nahkaa. Mutta on semmonen ass groove tässä kyllä, että Homerki olis kade :snotty:Nahkasohvat on sellasia iholle.
Ei tää oo ees nahkaa. Mutta on semmonen ass groove tässä kyllä, että Homerki olis kade :snotty:
Varmaan siksi ko ite lupasin soittaa.Onko se ämpäri kädetön? Miksei hän voinut soittaa sulle että puolikas voi pari sanaa vaihtaa?