Maltahan huomiseenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30019236:*tsih* :xmas:
Ei pysty. Joudumme valvontakierrokselle Rinsessan kanssa. Tarkistamme onko valtakunnassa laatuvaatimukset täyttävät juhannusjuomat .Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30019239:Maltahan huomiseen
No nih. Hyvä syy sit jo tänään aloittaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30019243:Ei pysty. Joudumme valvontakierrokselle Rinsessan kanssa. Tarkistamme onko valtakunnassa laatuvaatimukset täyttävät juhannusjuomat .
Nih :snotty:. Melkein töissähän me ollaan. Valtakunnan juhannusjuomat on vakava asia :xmas:.Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30019256:No nih. Hyvä syy sit jo tänään aloittaa.
Peppu ylös :stick:.Hei tuupatkaapa minua vähän, että pääsen takas tuonne sotkujen suuntaan, tarttis siivoilla mutta jostain kumman syystä huomaan pian taas istuvani tässä koneen ääressä..
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30019301:Jestas mitä kello jo on :O. Täytyy aloittaa naamioituminen .
*tsih* laatutarkkailun kohteen lemon soda siideri .
Kahvikin on valtakunnassa kelvollista :attn:.
olen ja samaa mieltä olen kanssasi. Kaikista kolmesa juomasta. Myös Iguanalonkero on hyvää ja Samba ja Mexico ja ja ja ... sitä uutta appelsinicolalonkeroa en halua maistaa.Mojito ja lemon soda on kyllä hyviä
Ootteko maistanu sitä uutta pinkkiä sodaa ? Ihan ok, mutta ei yhtä hyvää kuin toi Lemon.
:Omä ajattelin tarjota sulle vielä kahvia tänään
Oli ok, mutta ei vetäny vertoja lemon sodalle.Mojito ja lemon soda on kyllä hyviä
Ootteko maistanu sitä uutta pinkkiä sodaa ? Ihan ok, mutta ei yhtä hyvää kuin toi Lemon.
näkemättä sanon jo näin pimiästä että hyvät ne onKohta pläjähtää kuvaa ruutuun ja kysymystä joten olkaahan tarkkana...mikäli onnistun.
Kuin porkkana :attn:.Kohta pläjähtää kuvaa ruutuun ja kysymystä joten olkaahan tarkkana...mikäli onnistun.
:hug:Karski ämmä tirauttaa kohta lähtöitkun. Jää koti-ikävä. Kolme tuntia enää.