No mitä sulle nykysin kuuluu?Ei sitä aina jouda koneelle, tässä tullut jokunen kuukausi pidettyä hiljaiseloa.
No mitä sulle nykysin kuuluu?Ei sitä aina jouda koneelle, tässä tullut jokunen kuukausi pidettyä hiljaiseloa.
Eipä lähe tuo mölli tänään kauppaan, pikaseen kävi lähikaupasta kahvia ja maitoa pullopanttirahoilla ja sanoi että huomenna sitten isompaan kauppaan isommille ostoksille. En ymmärrä logiikkaa tässä...miehet :headwall:Mää säästin itteeni ja kävin eilen kaupassa niin ei tarvii enää mennä. Käy ihqu tänää illalla niin sässtyt huomiselta ruuhkalta ja stressiltä ja ahdistukselta.
Suht hyviä kuuluu, tässä kotiuduin ja huomenna käyn lapset hakemassa, heidän kanssaan vietä juhannuksen.No mitä sulle nykysin kuuluu?
Kai te nyt vähän...voit sä mulle kertoo Koska näätte taas? en mä mitään utelias ole:saint:Ei ny mitään pusipusijuttuja senkin hupsut. Mut oli se ihana. Leipoi minulle pitsaa ja katottiin leffaa ja pääsin saunaan
No emminä tiiä ilmotellaan jos tulee asiaa toistemme koikaupunkeihinKai te nyt vähän...voit sä mulle kertoo Koska näätte taas? en mä mitään utelias ole:saint:
No tikusta asiaa sitten vaanNo emminä tiiä ilmotellaan jos tulee asiaa toistemme koikaupunkeihin
Kiva juttu Ootko jo kesälomilla et ootko ollut jossain reissussa?Suht hyviä kuuluu, tässä kotiuduin ja huomenna käyn lapset hakemassa, heidän kanssaan vietä juhannuksen.
Tuutikki on villikissanpennuksi kotiutunu ja sosialisoitunu tosi hienosti. Se tulee jo ite nuuskimaan ja puskemaan, ei sähise ja osaa tehä asiansa hiekkalaatikolle :heart:No tikusta asiaa sitten vaan
Mitäs tuutikille?
eli kutsua häihin ei kannata ihan vielä alkaa oottelemaan :ashamed:Nii ja kyl me siis yhteyttä pidetään jatkossakin mutta ei me mittään treffipäivää sovittu. Eikä aikaa. Eikä paikkaa.
Viksu kattinen Voi kun se on niin söpö. Mitäköhän nykä tykkääTuutikki on villikissanpennuksi kotiutunu ja sosialisoitunu tosi hienosti. Se tulee jo ite nuuskimaan ja puskemaan, ei sähise ja osaa tehä asiansa hiekkalaatikolle :heart:
täytyy sopia:stick:Nii ja kyl me siis yhteyttä pidetään jatkossakin mutta ei me mittään treffipäivää sovittu. Eikä aikaa. Eikä paikkaa.
No tavallaan reissussa olen ollut. Nyt Juhannuksen olen kotosalla lasten kanssa ja sitten enskuussa lähen pohjoiseen taas lasten kanssa.Kiva juttu Ootko jo kesälomilla et ootko ollut jossain reissussa?
Sittekö jompikumpi lähtee reissuun niin eiköhän me sovitatäytyy sopia:stick:
Kuulostaa mukavan rauhalliseltaNo tavallaan reissussa olen ollut. Nyt Juhannuksen olen kotosalla lasten kanssa ja sitten enskuussa lähen pohjoiseen taas lasten kanssa.
Sitähän mie olen koko ajan teille sanonu ettekä ole uskonueli kutsua häihin ei kannata ihan vielä alkaa oottelemaan :ashamed:
:xmas:Sitähän mie olen koko ajan teille sanonu ettekä ole uskonu
Tuuppa tänne niin voin rapsuttaa sinnuu :xmas:.Ääh ku oli pitkä päivä; yli 13 tuntia olin liikenteessä. No kaks tuntia istuin kyllä leffassa, mutta silti väsyttää ihan koirana |O