pikemminkin neljätoistaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003232:Juotat ensin neljä olutta ja sitten vasta paljastat lipaston .
terska vaan :wave:Hola locas :flower:
Mä näin susta taas unta tässä taannoin. Olit mun kanssa samalla kirppiksellä. Ostit vihreän lasipullon ja sellaset retrot oranssit piippaussakset.Hola locas :flower:
Myttysen mussukka :kiss:.Hola locas :flower:
Hee, mun siskolla on semmoset! Meiän äitin ~40v vanhat ja toimii ku junan vessa. Mun tukassa ei vaan oo paljo piipattavaaMä näin susta taas unta tässä taannoin. Olit mun kanssa samalla kirppiksellä. Ostit vihreän lasipullon ja sellaset retrot oranssit piippaussakset.
Mutta kannattaako huonekaluja koota päissään? "Ei tullu lipastoa, tuli sohvapöytä." Tms.pikemminkin neljätoista
Hee, mun siskolla on semmoset! Meiän äitin ~40v vanhat ja toimii ku junan vessa. Mun tukassa ei vaan oo paljo piipattavaa
haitanneeko tuo ,mää tarttisin uuden pöydänkinMutta kannattaako huonekaluja koota päissään? "Ei tullu lipastoa, tuli sohvapöytä." Tms.
Lähti jo |OKaton tässä World War Z leffaa ja himputin mini alieni vattassa täräytti niin messevän potkun jännässä kohdassa, et LÄPPÄSIN vaistomaisesti takasin
Onko tässä aihetta ls ilmoon?
Vaarana on myös, että tulee vaikka viisijalkainen lipasto, jonka laatikot ei aukee :snotty:haitanneeko tuo ,mää tarttisin uuden pöydänkin
No oikeesti saa kyllä koota selvinpäin ja sen jälkeen voi sitten vetästä perseet olalle jos tykkää.
no olis ainakin uniikkiVaarana on myös, että tulee vaikka viisijalkainen lipasto, jonka laatikot ei aukee :snotty:
Ja ennen kaikkea kätevä. Sinne ku laittas tärkeet paperit ni tallessa olisivat. Kasausvaiheessa siis sujauttais laatikkoon :xmas:no olis ainakin uniikki
tallelokerosinne voisi laittaa anopilta saadut koriste-esineet. Hyvässä tallessa:xmas:Ja ennen kaikkea kätevä. Sinne ku laittas tärkeet paperit ni tallessa olisivat. Kasausvaiheessa siis sujauttais laatikkoon :xmas:
kutsutaan myös nimellä kassakaappiJa ennen kaikkea kätevä. Sinne ku laittas tärkeet paperit ni tallessa olisivat. Kasausvaiheessa siis sujauttais laatikkoon :xmas:
"Itte ku tekee saa sellasen ku tulee."no olis ainakin uniikki
Mun puolestani futista sais sit tulla töllöstä reippaasti enemmänkin. Kertoimeni paranis.Oliko tässä jotain uutta muka jollekin
40 prosenttia miehistä kieltäytyy seksistä jalkapallon takia - Ihmissuhteet - ME NAISET
Vikkelä kaveri, koska taisi just tulla tännekin. Öitä :kiss:.nyt se nukkumasa tuli tänne:attn: