Yellow :wave::wave::wave::wave:
Olkoon masa kevytkenkäinen :xmas:Jos se silti vaikka tulis se masa, lähden vonkaamaan:wave:
Kiva lauantai aamun alotus :OHuomenta!
Voihan kele ja tana..aamulla heräsin vähän ennen klo 7 siihen kun naapurin lapsi soittaa meijän ovikelloa. Esikoinen meni avaamaan, kun oli jo hereillä kattomassa telkkaa..oli sanonu että täällä nukutaan vielä, ei olla tulossa ulos.
Ehdin vissiin nukahtaa kun ovikello soi uudestaan, sama pentu.
Tää toistui vielä kerran niin päätin nousta ylös ja ovikello on soinu sen jälkeen vielä kahdesti.
Miestä tuo ei liikuttanu millään tavalla, kuorsaa tuolla edelleen :kieh: ärsyttävän hyvät unenlahjat.
Jos tuo sama homma vielä jatkuu niin pitää sanoa ko.lapsen äidille..omille kun oon sanonut että lomalla saa nukkua niin pitkään ku haluaa ja vaikka oliskin jo kuudelta hereillä niin kavereita pyydetään ulos vasta aikasintaan ysin maissa.
Luulisin, että reagoisin samoin.Kiva lauantai aamun alotus :O
Mä arvostan unta niin korkeelle, että oisin ollut siitä ekasta rimpautuksesta kun hurrikaani ovella huutamassa että mitä asiaa VOI olla tähän aikaan aamusta
Siellä ne paremman luokan porvarit juttelee keskenään, syö mansikoita ja juo shamppanjaa.Sama vika.
Mulla on mansikoita jääkaapissa :stick:Siellä ne paremman luokan porvarit juttelee keskenään, syö mansikoita ja juo shamppanjaa.
Meijät on jätetty tänne viiskolmekolmoselle ruikuttaan.
Parhaat on aina askeleen edelle, joskus kokonaisen sivun verran.
Snif :'(
:O Voi ei.Ketju on kaatumassa, mitäs me sitten tehdään [url=http://www.freesmileys.org/smileys.php][/URL]
Mull ei oo shamppanjaa, mut kossua näky pullo olevan kaapin perällä.Mulla on mansikoita jääkaapissa :stick:
Tilanne ohi, kansa voi rauhoittua. Haamusivu häipyi. Foliohatun voi viikata takaisin kaappiin ja jatkaa kaffeen ryystämistä.:O Voi ei.
*vetää kypärän päähän ja painuu pöydän alle valmistautumaan maailmanloppuun*
Huh huh.Tilanne ohi, kansa voi rauhoittua. Haamusivu häipyi. Foliohatun voi viikata takaisin kaappiin ja jatkaa kaffeen ryystämistä.