Olemme pelkkänä korvana Rinsessa :kiss:.Iltaa, pienesti hippaloineena saavuin paikalle. Hik. Saako puhua pehmoisia ? tsih
Olemme pelkkänä korvana Rinsessa :kiss:.Iltaa, pienesti hippaloineena saavuin paikalle. Hik. Saako puhua pehmoisia ? tsih
Näin olisi suunnitelmissa Tosin tällä hetkellä alku ei oo menny ihan putkeen, jouduin verestämään taas vanhoja muistoja ja tekemään haavahoitoja , sellaseen leikkaushaavaan, mitä ei oo voitu edes tikata :xAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30002894:MKT nauttii nyt vapaista ennen uusia urakoita :wave:.
kylläpä tänne pulinaa mahtuu ja pehmosta aivan eritotenIltaa, pienesti hippaloineena saavuin paikalle. Hik. Saako puhua pehmoisia ? tsih
Onkalohaavat on kyllä aika mielenkiintoisia .Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30002910:Näin olisi suunnitelmissa Tosin tällä hetkellä alku ei oo menny ihan putkeen, jouduin verestämään taas vanhoja muistoja ja tekemään haavahoitoja , sellaseen leikkaushaavaan, mitä ei oo voitu edes tikata :x
Muutama päivä sitten vedettiin semmosta Sorbact nauhaa irti onkalomaisesta haavasta, huh! Onneks nyt haava-alue näyttää jo paremmalta.
Juu, niin on :xAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30002924:Onkalohaavat on kyllä aika mielenkiintoisia .
no älä suotta ihan kaikkea puhalla kuulosalle ettei taas mene yöunetMitä te haluatte kuulla? En tosin lupaa paljastaa mitään ? Mutta pehmoinen voin olla.
Ja tykätä kaikishta oikeashti.
Vaikka mulla ei kovin usein edes huppelissa tule tuollaista vaihetta, joistakuista tykkäään, kaikista en. Ja nyt, ei , en puhu palstasta. Teitähän rakastan, vaan puhun sellaisesta oletamuksesta, että mikäli joskus olisin humalassa, siis ihan tässä irl, että sopertelisin kaikille tykkääväni. Mä olen oikeastaan vähän rajoittunut. Mutta korrekti kylläkin, en kerro antipatioitani, mutta en suurentele sympatioitakaan.
Palatsin alamaiset haluavat kuulla juuri sitä mitä teillä on sydämen päällä .Mitä te haluatte kuulla? En tosin lupaa paljastaa mitään ? Mutta pehmoinen voin olla.
Ja tykätä kaikishta oikeashti.
Vaikka mulla ei kovin usein edes huppelissa tule tuollaista vaihetta, joistakuista tykkäään, kaikista en. Ja nyt, ei , en puhu palstasta. Teitähän rakastan, vaan puhun sellaisesta oletamuksesta, että mikäli joskus olisin humalassa, siis ihan tässä irl, että sopertelisin kaikille tykkääväni. Mä olen oikeastaan vähän rajoittunut. Mutta korrekti kylläkin, en kerro antipatioitani, mutta en suurentele sympatioitakaan.
Siis keneltä, sinulta vai minulta. Tänne ne unet eivät yleensä edes eksy.no älä suotta ihan kaikkea puhalla kuulosalle ettei taas mene yöunet
no montako vaihtoehtoa siihen jää?Siis keneltä, sinulta vai minulta. Tänne ne unet eivät yleensä edes eksy.
no montako vaihtoehtoa siihen jää?
Mä niin rakastan kasata kaikennäkösiä juttuja, varsinkin huonekaluja. Päivän taistelin puutteellisten ohjeiden kanssa kun likan parvisänkyäkin kasailin, mun mielestä ohjeet meni ihan väärin päin. Seuraavalla kerralla kasaan aivan niinkuin ite ajattelisin sen sujuvan parhaitenVoi helvetti että tossa onkin hommaa kasata...en edes tajunnut miten paljon osia siinä on ja nyt jo kasaaja luvannut sen kasata,en kehtaa kertoa miten paljon siinä on irtopaloja Ja kyllä siellä ohjeissakin puhutaan liimasta että miten lie?
Mie tykkään kanssa kasailla huonekaluja. Ja hyvin nuo on kasassa aina pysynyt .Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30003004:Mä niin rakastan kasata kaikennäkösiä juttuja, varsinkin huonekaluja. Päivän taistelin puutteellisten ohjeiden kanssa kun likan parvisänkyäkin kasailin, mun mielestä ohjeet meni ihan väärin päin. Seuraavalla kerralla kasaan aivan niinkuin ite ajattelisin sen sujuvan parhaiten
Joo niin on meilläkin, sänkyäkin kokeilin itse ensin, ennenkuin uskalsin päästää tytön siihen nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003009:Mie tykkään kanssa kasailla huonekaluja. Ja hyvin nuo on kasassa aina pysynyt .
Tuo tyyppi on missäliekesälomalla |O.Iltaa.
Kävin noutamassa auton lainaan, niin pääsee aamusta liikenteeseen.
Jos näätte NukkuMasaa, niin potkikaa se tänne.
älä välitä, niin mekin ollaan
soon täällä Lapissa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003033:Tuo tyyppi on missäliekesälomalla |O.
Sano sille, et hiihtokausi on ohi ja et olis aika palailla duuniin ja vähän saatanan äkkiä.soon täällä Lapissa :kieh:
In Finland we call this "reilu meininki".Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30003018:Joo niin on meilläkin, sänkyäkin kokeilin itse ensin, ennenkuin uskalsin päästää miehen siihen