The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29789293:
Vaan ei lomalla tarvikkaan olla. Ehtii sitä huomennakin miettiä mitä tekisi :D.
ei oikein jaksa mitään,tekis vaan mieli nukkua. soitin mä terkalle mut se käski tän päivän vielä katsoa ja ottaa sit huomenna tai torstaina yhteyttä jos olo on huono mut ei tää olo nyt enää ihan niin huono kai ole et taidan jättää nyt yhteydenotot ottamatta tai ainakin torstaihin asti odotan ja katson.
viikonloppuun olis kai sit ehkä yks suunnitelma,ei vielä varma mut alustavasti puhuttu.
 
ei oikein jaksa mitään,tekis vaan mieli nukkua. soitin mä terkalle mut se käski tän päivän vielä katsoa ja ottaa sit huomenna tai torstaina yhteyttä jos olo on huono mut ei tää olo nyt enää ihan niin huono kai ole et taidan jättää nyt yhteydenotot ottamatta tai ainakin torstaihin asti odotan ja katson.
viikonloppuun olis kai sit ehkä yks suunnitelma,ei vielä varma mut alustavasti puhuttu.
Lepäilet nyt sitten vain. Eiköhän se olo ala sitten helpottamaan. Sitten vaan viikonlopun rientoihin :rolleyes:.
 
IhQ
Huomenta!

Väsy on vaikka viime yönä en ees heräillyt kuin pari kertaa ja nekin ihan itekseni.
Kahvia naamariin ja menoks taas, mies otti pari päivää vapaata ja on lasten kans kotona.

Tässä kun pari päivää jaksas vielä punnertaa niin olis 4 pv lomaa :) Pyykinpesua ja siivousta, kaappien mylläämistä jne. tiedossa sitten...
 
Pikkupoika viety hoitoon ja isommalle puuro kiehumassa. Kohta sekin lähtee kouluun ja mitähän jäynää keksis? Käsi meni kipeeksi kun heiluttelin kahvakuulaa eilen tarpeettoman rajusti. En uskalla nyt mihinkään metsäretkille koiran kanssa kun pitäs jaksaa vääntää auton rattia päästäkseen perille. Pitänee ottaa buranaa ja huilata kun huomenna ois töitä..
 
Näin mukavaa unta että mun NHL-joukkue voitti (tänäkin vuonna) kannun. Tosin, mä olin siinä unessa synnärillä samaan aikaan kun Keskilännessä oli kovat karkelot - eli näkemättä se voittomatsi jäi. :(

Pikkulettu on suihkussa, kahvi on valunut ja Muumit on telkkarissa. Huomenta kaikille tasapuolisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä