The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jääkiekosta puuhun, mä alan olla niin helvetin kypsä tähän raskauteen. Oon aika varma että herrä Lättykin on aika helvetin kypsä tähän raskauteen myös. Mut aina se vaan jaksaa muistuttaa mua siitä että asiat vois olla huonomminkin: mä voisin olla elefantti. En siis kokoni puolesta (tai, no, eipäs nyt valehdella, myös kokonikin puolesta) vaan niiden 22:n kuukauden raskausajasta. KAKSIKYMMENTÄKAKSI KUUKAUTTA. gtfo.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Olen sairaslomalla ja olisi lähdetty Päästäisenä kyläilemään muutenkin. Mies on jo lomalla. Ihan sukuloimaan, ei sen jännittävämpää. Palstaa ajatellen (tiimarivihot rapisee) tästä voisi tietysti kehittää jonninlaisen muhkean pettämiserodraaman ja paukuttaa aiheesta sata sivua :whistle:
 
Olen sairaslomalla ja olisi lähdetty Päästäisenä kyläilemään muutenkin. Mies on jo lomalla. Ihan sukuloimaan, ei sen jännittävämpää. Palstaa ajatellen (tiimarivihot rapisee) tästä voisi tietysti kehittää jonninlaisen muhkean pettämiserodraaman ja paukuttaa aiheesta sata sivua :whistle:
Joo, nyt joku kunnon draama kehiin niin mun täytyy olla koneella hela dagen ja en vaan voi siivota takapihaa..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Olen sairaslomalla ja olisi lähdetty Päästäisenä kyläilemään muutenkin. Mies on jo lomalla. Ihan sukuloimaan, ei sen jännittävämpää. Palstaa ajatellen (tiimarivihot rapisee) tästä voisi tietysti kehittää jonninlaisen muhkean pettämiserodraaman ja paukuttaa aiheesta sata sivua :whistle:
laitappa pirruuttaan isommalle puolen, että nyt saa riittää ja että pakkaat mukulat autoon ja lähdet

mää voin tulla höystämään ja kysellä että oliko ukko kovinkin taas päissään kun latas sua pataan
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
laitappa pirruuttaan isommalle puolen, että nyt saa riittää ja että pakkaat mukulat autoon ja lähdet

mää voin tulla höystämään ja kysellä että oliko ukko kovinkin taas päissään kun latas sua pataan
Mä oon kerran testannut puskaradion nopeuden tuttavaverkostossa. Samalla sukunimellä oleva herrapuolinen miellettiin aina aviopuolisokseni vaikka emme missään nimessä olleet naimisissa. Olin kovasti sinkku ja tämä ärsytti. Joku oli saanut päähänsä, että olimme pariskunta. Korjasin tilanteen paukauttamalla, että molemmilla on itse asiassa uudet suhteet ja herra otti kakarat ja minä koirat. Kolmen viikon päästä puolituttu kysäisi ohimennen ettei tiennytkään koirista mitään. Niin, ei ole koiria eikä kakaroita, niistä hän ei mitään tiedustellut. Virtuaaliavioeron jälkeen saimme olla rauhassa.
 
Ai niin, täytyis varmaan vihdoinkin laittaa se tutkintotodistus menee yliopistolle niin sais jopa osallistua pääsykokeisiin...:whistle: Mä oon taas tyypilliseen tapaani ajoissa tän kanssa; huomenna on deadline.
 
Mikä susta tulee isona? Jos kaikki menee niinkuin suunnittelet.
On vielä auki. Mä "haen" nyt lääkikseen ja fysiikan laitokselle -- lähinnä käyn tsekkaa kokeet, kysymykset ja tason että tiedän about mitä ne vaatii. Tarkoituksena siis hakea ihan kunnolla vasta ensi keväänä, että taustatutkimusta teen nyt. Galenosta olen aloittanut lukemaan, vaikkei se enää varsinainen pääsykoekirja lääkikseen olekaan, mutta tuskin on haittaakaan jos sen lukaisee.

Lääkäri jonnee landelle, jossa saa itse määrittää liksansa. Tai sitten ydinfysiikkaa ja tähtäimessä harjoittelujakso esim. CERNissä. Myös teknilliseen aero/hydrodynamiikkaa
kiinnostaisi - ja nimenomaan sitten lentokoneiden suunnittelupuoli. Nää on näitä nuoruuden haaveita - osa enemmän toteutettavissa kuin osa. Ikää kuitenkin alkaa olla sen verta että eiköhän se lääkis ole #1. Mieskin kun tykkäisi asua maalla ja hoitaa chilifarmia ja lapsia. :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja krut
On vielä auki. Mä "haen" nyt lääkikseen ja fysiikan laitokselle -- lähinnä käyn tsekkaa kokeet, kysymykset ja tason että tiedän about mitä ne vaatii. Tarkoituksena siis hakea ihan kunnolla vasta ensi keväänä, että taustatutkimusta teen nyt. Galenosta olen aloittanut lukemaan, vaikkei se enää varsinainen pääsykoekirja lääkikseen olekaan, mutta tuskin on haittaakaan jos sen lukaisee.

Lääkäri jonnee landelle, jossa saa itse määrittää liksansa. Tai sitten ydinfysiikkaa ja tähtäimessä harjoittelujakso esim. CERNissä. Myös teknilliseen aero/hydrodynamiikkaa
kiinnostaisi - ja nimenomaan sitten lentokoneiden suunnittelupuoli. Nää on näitä nuoruuden haaveita - osa enemmän toteutettavissa kuin osa. Ikää kuitenkin alkaa olla sen verta että eiköhän se lääkis ole #1. Mieskin kun tykkäisi asua maalla ja hoitaa chilifarmia ja lapsia. :D
OOOOOO WOU!!!! Mäkin halusin aina lääkikseen, mutta sitten musta tuli lähäri (tai siis ihan kohta tulee) kun tykään kuitenkin hoitotyöstä aika paljon. Mutta terkaksi aion vielä lukea joskus kunhan nämä pahimmat lähärikoulu traumat paranee..
 
OOOOOO WOU!!!! Mäkin halusin aina lääkikseen, mutta sitten musta tuli lähäri (tai siis ihan kohta tulee) kun tykään kuitenkin hoitotyöstä aika paljon. Mutta terkaksi aion vielä lukea joskus kunhan nämä pahimmat lähärikoulu traumat paranee..
Mä mietin kanssa et jos kävis lähäritutkinnon alle, mutta päädyin siihen että en jaksa koska en kuitenkaan aikoisi jäädä hoitajatasolle. Mulla on tutkinnot turvallisuusalalta ja journalismista alla, eiköhän ne riitä. :D Terveydenhoitajan homma vois kyllä olla ihan mielenkiintoista - vastuuta ainakin löytyy. Ja hei, onneksi olkoon (ihan kohta saamastasi) tutkinnosta! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
kahvikirahvi
Musta ei kyllä löydy edes tota salaista lätkäylpeyttä. Sillon kun suomi voitti niin ärsytti vaa enemmän se järjetön meuhkaaminen ja hyvät kaljatölkitkin piti saastuttaa sillä, hyh.

Sain ajaa tänään suht uudella voortin c-maxilla, ai mikä ajonautinto. Kelpais itellekin.
 
Ei houkuttais toi vaatekaapin läpikäyminen sitten yhtään....plaah. Mut pakkohan se on jossain vaiheessa kun kaappi ihan piukassa ja puolet on varmaan sellasia mitäen edes käytä. hitto kun ei ole edes kappitilaa kun kahden kaapin verran,tarviin lisätilaa!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä