toivotaan, ja toivon, että tuokin vaan oloksi jää. Yölliset oksennuslakanat on aika kamalia.:x Hyi miten sitäkin on nyt kaikkialla. Toivottavasti pysyy meiltä kaukana.
toivotaan, ja toivon, että tuokin vaan oloksi jää. Yölliset oksennuslakanat on aika kamalia.:x Hyi miten sitäkin on nyt kaikkialla. Toivottavasti pysyy meiltä kaukana.
Voi yöks. Meillä kesti alamittaisella neljä päivää yhteensä tauti. Yksi meni yrjötessä ja kuumeessa. Muut päivät sitten ripulissa. Mie säästyin taudilta.olen tässä valmiusasemissa kokoaika. Kotva sitten kuului yläkerrasta sellainen ihana ilmoitus iltani iloksi " Äiti, mulla on oksettava olo ". Toistaiseksi se on ollut vaan olo, mutta....:x
onneksi säästyit.=)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29676710:Voi yöks. Meillä kesti alamittaisella neljä päivää yhteensä tauti. Yksi meni yrjötessä ja kuumeessa. Muut päivät sitten ripulissa. Mie säästyin taudilta.
Mää muistan niin elävästi kun pp oksensi viime talvena koko yön, raukka oli niin poikki ettei se jossain vaiheessa enää edes heränny siihen oksennukseen, niin piti aika kärppänä vahtia vieressä. Raukka.toivotaan, ja toivon, että tuokin vaan oloksi jää. Yölliset oksennuslakanat on aika kamalia.
juu ämpäri on paikoillaan.Mää muistan niin elävästi kun pp oksensi viime talvena koko yön, raukka oli niin poikki ettei se jossain vaiheessa enää edes heränny siihen oksennukseen, niin piti aika kärppänä vahtia vieressä. Raukka.
Toivotaan nyt että vältytte, pitäiskö sille varmuudeks antaa ämpäri sängyn viereen jos yrittäis ehtiä sille?
Pakastepitsaa juuri mussutanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29676621:Saitko Myttynen muuta murua rinnan alle kuin joulusuklaata?
Oi pitsaa namnamnam. Mun teki kans kauheesti mieli, mut sit en päässytkään kauppaan kun pp meni jo nukkumaan niin keittelin sitten makroonia, halloumia, kesäkurpitsaa ja valkosipulia. Chilikastiketta päälle ja nomnom.Pakastepitsaa juuri mussutan
Kuulostaa hyvältä Mää olin aivan liian laiska laittaan mitään oikeeta ruokaa. Tai siivoamaan. Tai mitään. Huomenna siirryn oikeaan elämään.Oi pitsaa namnamnam. Mun teki kans kauheesti mieli, mut sit en päässytkään kauppaan kun pp meni jo nukkumaan niin keittelin sitten makroonia, halloumia, kesäkurpitsaa ja valkosipulia. Chilikastiketta päälle ja nomnom.
Mää oon täs hengaillu neljä päivää vaan kotona, niin oon saanu aikaseks vaikka mitä. OOn siivonnu ja muuttanu puolikkaan huoneessa järjestystäki. Kaiken muun paitsi lattioiden pesua, mutta se ny saa odottaa. Varmaan kauan vielä.Kuulostaa hyvältä Mää olin aivan liian laiska laittaan mitään oikeeta ruokaa. Tai siivoamaan. Tai mitään. Huomenna siirryn oikeaan elämään.
Ei mitään semmosta oo, joku aamuolo vain. En usko että syöminen helpottais, mää en oikein ruukaa aamupalaa syödä kun tulee huono olo jos heti herättyä koittaa syödä. Eiköhän tää tästä päivän mittaan ala helpottamaan.KK, :hug: eikai oksutautia vai helpottaisko jos syöt jotain?
Toivotaan että helpottaa pian..Ei mitään semmosta oo, joku aamuolo vain. En usko että syöminen helpottais, mää en oikein ruukaa aamupalaa syödä kun tulee huono olo jos heti herättyä koittaa syödä. Eiköhän tää tästä päivän mittaan ala helpottamaan.
Se oliski maailman kahdeksas ihme Mää oon kuvitellu että siihen tiineytymiseen tarttetaan miehistä lämpöä.wuhuu, sirahvi on tiinennä
ja huomenta :flower:
Se oliski maailman kahdeksas ihme Mää oon kuvitellu että siihen tiineytymiseen tarttetaan miehistä lämpöä.
No sillä mää oon koittanu siitä erotssa pysyäkin vaikka välillä on tyrkytettyihmeitä tapahtuu, muisteleppa vaikka jessee