The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
olen tässä valmiusasemissa kokoaika. Kotva sitten kuului yläkerrasta sellainen ihana ilmoitus iltani iloksi " Äiti, mulla on oksettava olo ". Toistaiseksi se on ollut vaan olo, mutta....:x
Voi yöks. Meillä kesti alamittaisella neljä päivää yhteensä tauti. Yksi meni yrjötessä ja kuumeessa. Muut päivät sitten ripulissa. Mie säästyin taudilta.

kahvikirahvi
toivotaan, ja toivon, että tuokin vaan oloksi jää. Yölliset oksennuslakanat on aika kamalia.
Mää muistan niin elävästi kun pp oksensi viime talvena koko yön, raukka oli niin poikki ettei se jossain vaiheessa enää edes heränny siihen oksennukseen, niin piti aika kärppänä vahtia vieressä. Raukka.

Toivotaan nyt että vältytte, pitäiskö sille varmuudeks antaa ämpäri sängyn viereen jos yrittäis ehtiä sille? :(

Mää muistan niin elävästi kun pp oksensi viime talvena koko yön, raukka oli niin poikki ettei se jossain vaiheessa enää edes heränny siihen oksennukseen, niin piti aika kärppänä vahtia vieressä. Raukka.

Toivotaan nyt että vältytte, pitäiskö sille varmuudeks antaa ämpäri sängyn viereen jos yrittäis ehtiä sille? :(
juu ämpäri on paikoillaan.

kahvikirahvi
Mun pitäis raahautua suihkuun, huomenna eka päivä työharjottelussa enkä kehtais haista sinne mennessä. Mutku kello on jo noin ja mää oon näin, ei huvittais :ashamed: Saako jäädä kotiin.

Oi pitsaa namnamnam. Mun teki kans kauheesti mieli, mut sit en päässytkään kauppaan kun pp meni jo nukkumaan niin keittelin sitten makroonia, halloumia, kesäkurpitsaa ja valkosipulia. Chilikastiketta päälle ja nomnom.
Kuulostaa hyvältä :p Mää olin aivan liian laiska laittaan mitään oikeeta ruokaa. Tai siivoamaan. Tai mitään. Huomenna siirryn oikeaan elämään.

kahvikirahvi
Kuulostaa hyvältä :p Mää olin aivan liian laiska laittaan mitään oikeeta ruokaa. Tai siivoamaan. Tai mitään. Huomenna siirryn oikeaan elämään.
Mää oon täs hengaillu neljä päivää vaan kotona, niin oon saanu aikaseks vaikka mitä. OOn siivonnu ja muuttanu puolikkaan huoneessa järjestystäki. Kaiken muun paitsi lattioiden pesua, mutta se ny saa odottaa. Varmaan kauan vielä.

IhQ
Huomenta..aapuuvaa..
Tässä vaiheessa huolettaa eniten miten pahasti aikataulu kusee. Koska miun ollessa kyseessä se yleensä tekee niin..
Mutta, laukun laitoin valmiiksi (ainakin olevinaan) jo illalla ja nyt yritän keskittyä aamukahviin. Lapsista toinen heräsi jo, varvinaisen virkeänä ja puki päällensäkin!:O

IhQ
Ei mitään semmosta oo, joku aamuolo vain. En usko että syöminen helpottais, mää en oikein ruukaa aamupalaa syödä kun tulee huono olo jos heti herättyä koittaa syödä. Eiköhän tää tästä päivän mittaan ala helpottamaan.
Toivotaan että helpottaa pian..
Mie oon kans huono syömään aamulla, nyt oon yrittäny opetella sitä kun kuitenkin sitten parin tunnin päästä maha murisee hirmu kovaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä