Yhyy, tuokaa mulle iltapalaa.
käykö suvikäkkyrä ja halloumi
sitä jäi pikkusen
Yhyy, tuokaa mulle iltapalaa.
Ruutis, oliko hyvää ruokaa?
Suostuko muksulat syömään?oli, ne sopi oikein hyvin hirvikäristyksen kylkeen
Suostuko muksulat syömään?
Miten ne voi olla noin ronkeleita? Kyllä vain kiitän onneani et pp ei oo ronkeli, toistaseks kananmuna on ainoo mistä se ei tykkää. Mut jos se jotain nirsoilee esim. mummilassa niin se on jotain lihaa. Hää syö jopa salaattia mielellään :heart:se iso jätkä paineli poskeensa, kaks söi juustot ja kuopus ei alakanu millekkään
Miten ne voi olla noin ronkeleita? Kyllä vain kiitän onneani et pp ei oo ronkeli, toistaseks kananmuna on ainoo mistä se ei tykkää. Mut jos se jotain nirsoilee esim. mummilassa niin se on jotain lihaa. Hää syö jopa salaattia mielellään :heart:
Nup, mää olen käynyt siellä usein ostamatta mitään. Itse asiassa useimmiten en osta.Käytiin Ikeassa ja ei ostettu mitään. Pääseekö ennätysten kirjaan?
pillit oli rumia...
Ei kai teillä rouva oo nirsotulleet äitiinsä vissiin?
Ei kai teillä rouva oo nirso
No se selittääkin.ei mutta muuten änkyräkännissä
Meinaakko ettei ruutista kestä selevinpäinNo se selittääkin.
Meinaakko ettei ruutista kestä selevinpäin
Se voi muuten olla, ku se aina kaljalle olis lähössäMeinaakko ettei ruutista kestä selevinpäin
Se voi muuten olla, ku se aina kaljalle olis lähössä
Oli se kyl ihan kiva irlissä vaikka oltiin molemmat selvinpäin :heart:
Rinsessa :kiss:Kevät on yksi mun elämäni selviytymisbiiseistä. :heart:
Ruutis-kulta, tässä sulle :heart:
[video=youtube;SifrIvo_RkA]http://www.youtube.com/watch?v=SifrIvo_RkA[/video]
olen tässä valmiusasemissa kokoaika. Kotva sitten kuului yläkerrasta sellainen ihana ilmoitus iltani iloksi " Äiti, mulla on oksettava olo ". Toistaiseksi se on ollut vaan olo, mutta....:xJopa tääl on taas hiljasta. Mää kokkailin äsken väähn purtavaa :örp:
:x Hyi miten sitäkin on nyt kaikkialla. Toivottavasti pysyy meiltä kaukana.olen tässä valmiusasemissa kokoaika. Kotva sitten kuului yläkerrasta sellainen ihana ilmoitus iltani iloksi " Äiti, mulla on oksettava olo ". Toistaiseksi se on ollut vaan olo, mutta....:x