The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tosta nopeuskeskustelusta meinaa unehtua volvot, jos joku joskus (tapahtuu tosi harvoin) vetää musta edelle niin se on yleisimmin bmw, audi tai volvo

tänä aamuna tosin volsku mutta sehän on melkein audi
 
Tutkimuksen pulmusia ovat Nissan-kuljettajat, joista ”vain” 53 prosenttia kaahasi yli rajoitusten. Myös Opelin ja Volvon omistajat ovat suhteellisen lainkuuliaisia. Heistä 55 prosenttia ajoi ylinopeutta.

Tilastopiikin aiheuttavat nuoret BMW-kuskit.

–Nuoriso hakee Saksasta 1990-luvun 200-heppaisia kolmekaksviitosia ja ruttaa niitä.

–Meillä oli ennen Mersu. Kun vaihdoimme tehoiltaan samanlaiseen Bemariin, vakuutusmaksut tuplaantuivat, koska Bemarilla ajetaan kovaa ja pellolle.

Myös komisario Ismo Nykopp Pirkanmaan poliisilaitokselta uskoo, että BMW:n nouseminen tilastokärkeen johtuu kuskien iästä.

–Takavetoiset, vanhemmat bemarit ovat suosittuja nuorten miesten keskuudessa. Niillä on kiva vedätellä vähän kovempaa ja heitättää perää. Vanhempi herrasmies, joka arvostaa hienoa autoa ja ostaa Bemarin, ei aja sen kovempaa kuin Nissan-kuskikaan.

Nykopp huomauttaa, että nuoret Bemari-kuskit näkyvät kuolonkolaritilastoissakin.

–BMW:n tehokas moottori mahdollistaa huiman ylinopeuden. Usein nuorten vakaviin onnettomuuksiin liittyvät kovat ylinopeudet ja suistumiset tieltä.


Näinhän tuo varmaan aika pitkälle on.
 
Viimeksi muokattu:
Minä odottelen kaivurimiestä jotta nähtäisiin miten lyttyssä meidän putki on. Vaatinee yhden puun kaatamisen ainakin..
Kävin aamusta nlassa+lääkärissä keskeysasioissa, ja lääkäri Unohti allekirjoituttaa mulla jonkin paprin eli uudestaan sinne iltapäivällä..
 
IhanaValo
:wave: Nyt on käyty ruokakaupassa ja kirpparilla :) Ei vaan kirpalta löytynyt esikolle luistimia vaikka kaks kolusin läpi..ei viittis kaupasta uusiakaan ostaa kun tuolla kasvaa niin nopsaan jalka. Eilen ku kokeiltiin, ei mahtunut 36-koon luistin jalkaan...minkähänlainen jätiräpylä tytöstä tulee..
 
Sainpahan tuökkärinakan kiinni. Oli taas sellanen puhelu. Mutta kiva sellainen. Mun karenssia on ilmeisesti enää jäljellä n.1kk. Wuhuu! :D

Maanantaina sit pitää mennä käymään.

Lääkäristä ei oo soitettu aikaa vieläkään.. tarvitsen kuulemma työkkäriä varten sieltä lääkärinarvion tämänhetkisestä terveydentilastani.

Mutta kyllä se akka meinas et mulle järjestetään pikapuoliin sitten työkokeilujaksoja eri paikkoihin,niin näkis et mitä alaa mä voisin sit alkaa lukemaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805537:
Sainpahan tuökkärinakan kiinni. Oli taas sellanen puhelu. Mutta kiva sellainen. Mun karenssia on ilmeisesti enää jäljellä n.1kk. Wuhuu! :D

Maanantaina sit pitää mennä käymään.

Lääkäristä ei oo soitettu aikaa vieläkään.. tarvitsen kuulemma työkkäriä varten sieltä lääkärinarvion tämänhetkisestä terveydentilastani.

Mutta kyllä se akka meinas et mulle järjestetään pikapuoliin sitten työkokeilujaksoja eri paikkoihin,niin näkis et mitä alaa mä voisin sit alkaa lukemaan :D
mulla olis tiedossa sulle hieno työkokeilu

*ehdottelee*

tuut mulle sihteeriköksi
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
huomenta, tylsä päivä edessä..ei mitään tekemistä..huomen ois tarkoitus mennä elokuviin kahden vanhemman tytön kanssa. tänään en vissiin tee muuta kuin yritän pitää itteni hereillä. väsyttää vaiks nukuin 10h, taisin nukkuu liikaa..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä