Ei saa haukkua :'(tarkoitan nyt tietenkin niitä isommalla puolella olevia muita ketjuja
pösilöt :stick:
Ei saa haukkua :'(tarkoitan nyt tietenkin niitä isommalla puolella olevia muita ketjuja
pösilöt :stick:
Tietääkö sun vaimo? :O
sori, multa lipesi ennen aikojaanEi saa haukkua :'(
Tätä voisin peesataNo en mä kyllä sitäkään oo
:xmas:no niin, päätit siis paljastaa senkin että ruutis ei ole panorasisti (kumpaankaan suuntaan)
luulin että oltiin sovittu että pidetään se salaisuutena
miten niin alkoi?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805066:ruutishan alkoi villiksi
Aijuu,ainahan sää oot :kiss:miten niin alkoi?
:vampire:Metikselle piiskaa
no siellä se näkyy vielä lainauksissa se alkuperäinensori, multa lipesi ennen aikojaan
korjasin
niin, toinen palstavaimo sai nyt tietää mutta se toinen sentään on vielä pimennossa
No kyllä mää oikeesti tajusin, tuli vaan heti mieleen pikkukaupunkilainen kun siitä puhutaan täällä pk:na En mä nyt niin tyhmä oo vaikka siltä näytänkinno siellä se näkyy vielä lainauksissa se alkuperäinen
Enkä nyt tosissani ollut :hug:
Mutta täällä kun voi kirjoituksista välillä ymmärtää mitä vaan ihan miten haluaa siis lukea.
Eilen kirjoitin että voin maksaa pk:t :xmas: niin kirahvi ymmärsiluki siis että tarkoitin pikkukaupunkilaista vaikka puhuin postikuluista
kyl mä arvasin ettet ole ihan tosissaan tai siis että sä tiesit että mä vaan leikilläni teitä kiusinno siellä se näkyy vielä lainauksissa se alkuperäinen
Enkä nyt tosissani ollut :hug:
Mutta täällä kun voi kirjoituksista välillä ymmärtää mitä vaan ihan miten haluaa siis lukea.
Eilen kirjoitin että voin maksaa pk:t :xmas: niin kirahvi ymmärsiluki siis että tarkoitin pikkukaupunkilaista vaikka puhuin postikuluista
musta se pk oli siihen saumaan hyvä veto ja osoittaa että teillä leikkaaNo kyllä mää oiekesti tajusin, tuli vaan heti mieleen pikkukaupunkilainen kun siitä puhutaan täällä pk:na En mä nyt niin tyhmä oo vaikka siltä näytänkin
Tottakai leikkaa, ruudin keksiminen on vaan vaikeampaa kun se on keksitty jo.musta se pk oli siihen saumaan hyvä veto ja osoittaa että teillä leikkaa
Ja kyllä mä tiesin sen että sä tiesit :hug:No kyllä mää oikeesti tajusin, tuli vaan heti mieleen pikkukaupunkilainen kun siitä puhutaan täällä pk:na En mä nyt niin tyhmä oo vaikka siltä näytänkin
Ainakin joskus leikkaamusta se pk oli siihen saumaan hyvä veto ja osoittaa että teillä leikkaa
Mihin mehuun voi sekottaa hunajaa? Tai varmasti mihin vaan jos tahtoo, mutta mihin se sopii?Join muuten taas aamulla mukillisen hunajamehua
Varmaan joo ihan mihin vaan. Mulla nyt oli vaan appelsiini mehukattia. Eipä se siellä kauheasti maistunut. Toiset laittaa myös kahviin tai teehen. Teessä nyt ehkä vielä menisi mutta kahvissa kuulostaa :xMihin mehuun voi sekottaa hunajaa? Tai varmasti mihin vaan jos tahtoo, mutta mihin se sopii?
Mää veikkasin bmw, mersu ja audi. 2/3 on sekin jotain