The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yritin saada lääkäriaikaa,kehnoin tuloksin. En edes saanu ketään kiinni. Kai ne soittaa takasin sitten kun kerkiävät. Ärsyttää vaan noi puhelinautomaatit.
Pitääs tänään soitella kelallekin,olivat laskeneet mun asumistukeen työmarkkinatuen,jota en kuitenkaan välttämättä saa vielä 5kk ja työkkäriin pitäis soitella et sais tietää alkaako mun karenssi uudelleen vai jatkuuko vielä entisestä. Plääh!
 
Huomenta!

Mutapainia ja gorilloja..? Kuulostaa hyvältä ja normaalilta :D

Joo, mie on saanu käsityksen et se peyote ois sirkkis..jossain vissiin myönsikin sen.

Lapset kouluun/hoitoon ja vähän shoppailee..ruokaa ja silleen :D
Tänä aamuna jo yhet kiukut revitty kun mies tuli vaan aamuvessan jälkeen takas sänkyyn makoilee, kun mie yritin herätellä itteeni et nousen lapset herättelemään..sanoin sille et ois se helppoo vaan makoilla mut kun miulla ois muutakin tekemistä, laittaa lapset ja itteni valmiiks..nii miun pitää viel verikokeissakin piipahtaa.
Katsoinkin siitä kuvasta että taitaa olla sirkkis.
En vaan ole tiennyt uutta nikkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27804917:
Yritin saada lääkäriaikaa,kehnoin tuloksin. En edes saanu ketään kiinni. Kai ne soittaa takasin sitten kun kerkiävät. Ärsyttää vaan noi puhelinautomaatit.
Pitääs tänään soitella kelallekin,olivat laskeneet mun asumistukeen työmarkkinatuen,jota en kuitenkaan välttämättä saa vielä 5kk ja työkkäriin pitäis soitella et sais tietää alkaako mun karenssi uudelleen vai jatkuuko vielä entisestä. Plääh!
:hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä