kahvikirahvi
Onko ruutiukko lyhenne ruudinkeksijästä?no eipä tosiaan kun ehdottaa sellaista mitä Suomessa ei ole
Onko ruutiukko lyhenne ruudinkeksijästä?no eipä tosiaan kun ehdottaa sellaista mitä Suomessa ei ole
no ei todOnko ruutiukko lyhenne ruudinkeksijästä?
Onneks en oo mikään sotamies niin voin hyvällä omalla tunnolla kysellä tyhmiäno ei tod
ruutiukko on ruotsinvallanaikainen termi ikääntyneestä soturista
Huomeneja :wave:Huomenta täältäkin :kiss:
Onko se telkkaohjelmasta? Ehkä tiedän sit mistä.No eiks toi kepsiksen profiilikuva sustakin oo tutun näkönen? :O
Joo, tiedän kyllä ex-yrittäjänä, että sitä ei ole. Oletan neuvojan tarkoittaneen velkasaneerausta, ulosoton kautta, mutta tiedä, missä maassa tuo pään sisäisesti elää.no eipä tosiaan kun ehdottaa sellaista mitä Suomessa ei ole
Nait siis eilen kenguruitaNaa mitaan dingoja oo, sekarotusia piskeja Mun kaverin rescue-koiria siis niin ei voi niin tarkkaan tietaa mita ovat.
Dingo oli eilen elainpuistossa, se oli pienempi ja ruipelompi ku odotin. Kenkurut oli laiskoja ne makoili vaan maassa.
Katsoinkin siitä kuvasta että taitaa olla sirkkis.Huomenta!
Mutapainia ja gorilloja..? Kuulostaa hyvältä ja normaalilta
Joo, mie on saanu käsityksen et se peyote ois sirkkis..jossain vissiin myönsikin sen.
Lapset kouluun/hoitoon ja vähän shoppailee..ruokaa ja silleen
Tänä aamuna jo yhet kiukut revitty kun mies tuli vaan aamuvessan jälkeen takas sänkyyn makoilee, kun mie yritin herätellä itteeni et nousen lapset herättelemään..sanoin sille et ois se helppoo vaan makoilla mut kun miulla ois muutakin tekemistä, laittaa lapset ja itteni valmiiks..nii miun pitää viel verikokeissakin piipahtaa.
ajattelin ensin että kirjoitat onneks en oo mikään ruudinkeksijä :ashamed: :hug: :kiss:Onneks en oo mikään sotamies niin voin hyvällä omalla tunnolla kysellä tyhmiä
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27804917:Yritin saada lääkäriaikaa,kehnoin tuloksin. En edes saanu ketään kiinni. Kai ne soittaa takasin sitten kun kerkiävät. Ärsyttää vaan noi puhelinautomaatit.
Pitääs tänään soitella kelallekin,olivat laskeneet mun asumistukeen työmarkkinatuen,jota en kuitenkaan välttämättä saa vielä 5kk ja työkkäriin pitäis soitella et sais tietää alkaako mun karenssi uudelleen vai jatkuuko vielä entisestä. Plääh!
mä olen kyllä saanut kuulla vieraissa hyppiessäni lukuisia kertoja etten todellakaan ole mikään ruudinkeksijä, ei meinaa porvarilliset näkemykset upota monissakaan ketjuissaajattelin ensin että kirjoitat onneks en oo mikään ruudinkeksijä :ashamed: :hug: :kiss:
No en mä kyllä sitäkään ooajattelin ensin että kirjoitat onneks en oo mikään ruudinkeksijä :ashamed: :hug: :kiss:
Joo, kuvasta tunnistaa. On kaunis kyllä.Mitäs tänne kuuluu?
Peyote on sirkkis, mä jostain syystä tunnistaisin sen mistä vaan.. (on se hirmu kaunis, ainakin mun mielestä ehkä siks tunnistan)
Tietääkö sun vaimo? :Omä olen kyllä saanut kuulla vieraissa hyppiessäni lukuisia kertoja etten todellakaan ole mikään ruudinkeksijä, ei meinaa porvarilliset näkemykset upota monissakaan ketjuissa
kyllä palsta tietää
:xmas:mä olen kyllä saanut kuulla vieraissa hyppiessäni lukuisia kertoja etten todellakaan ole mikään ruudinkeksijä, ei meinaa porvarilliset näkemykset upota monissakaan ketjuissa
kyllä palsta tietää
Ja vielä lukuisia kertoja.tarkoitan nyt tietenkin niitä isomman kokoisia naisia
pösilöt :stick:
no niin, päätit siis paljastaa senkin että ruutis ei ole painorasisti (kumpaankaan suuntaan)Ja vielä lukuisia kertoja.
Ruutiksen salat auki!