The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sori, multa lipesi ennen aikojaan

korjasin

niin, toinen palstavaimo sai nyt tietää mutta se toinen sentään on vielä pimennossa
no siellä se näkyy vielä lainauksissa se alkuperäinen :LOL:
Enkä nyt tosissani ollut :hug:

Mutta täällä kun voi kirjoituksista välillä ymmärtää mitä vaan ihan miten haluaa siis lukea. :whistle: :LOL:

Eilen kirjoitin että voin maksaa pk:t :xmas: niin kirahvi ymmärsiluki siis että tarkoitin pikkukaupunkilaista vaikka puhuin postikuluista :LOL:
 
Joka tytöllä on helman alla se Eldorado, Eldorado
Ja pojat kyllä varmaan tietää sen
Se ei löydy sieltä kuokkimalla se Eldorado, Eldorado
Vaan siten että tyttö sietää sen
Ei lipevä tai mielinkielin, tehkää hyvin, kiitos syvin, vaan tiedon jyvin, menestyvin mies on voitokkain
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
no siellä se näkyy vielä lainauksissa se alkuperäinen :LOL:
Enkä nyt tosissani ollut :hug:

Mutta täällä kun voi kirjoituksista välillä ymmärtää mitä vaan ihan miten haluaa siis lukea. :whistle: :LOL:

Eilen kirjoitin että voin maksaa pk:t :xmas: niin kirahvi ymmärsiluki siis että tarkoitin pikkukaupunkilaista vaikka puhuin postikuluista :LOL:
No kyllä mää oikeesti tajusin, tuli vaan heti mieleen pikkukaupunkilainen kun siitä puhutaan täällä pk:na :D En mä nyt niin tyhmä oo vaikka siltä näytänkin :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: famipala
no siellä se näkyy vielä lainauksissa se alkuperäinen :LOL:
Enkä nyt tosissani ollut :hug:

Mutta täällä kun voi kirjoituksista välillä ymmärtää mitä vaan ihan miten haluaa siis lukea. :whistle: :LOL:

Eilen kirjoitin että voin maksaa pk:t :xmas: niin kirahvi ymmärsiluki siis että tarkoitin pikkukaupunkilaista vaikka puhuin postikuluista :LOL:
kyl mä arvasin ettet ole ihan tosissaan tai siis että sä tiesit että mä vaan leikilläni teitä kiusin
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä