Olisin voinut veikata bemari, volvo ja mersu
Tuo volkkari vähän yllätti. Ehkä audikin.
Olisin voinut veikata bemari, volvo ja mersu
Mä päättelin nuo sillä mitä liikenteessä näen Aina se on bemari, volkkari tai audi ku vetää 40 alueella ainakin 30km/h nopeempaa.. :kieh:Olisin voinut veikata bemari, volvo ja mersu
Tuo volkkari vähän yllätti. Ehkä audikin.
Minen aja ylinopeutta ikinä vaikka ajankin yhdellä noista autoista :attn:Mä päättelin nuo sillä mitä liikenteessä näen Aina se on bemari, volkkari tai audi ku vetää 40 alueella ainakin 30km/h nopeempaa.. :kieh:
Mäkin ajan, en ylinopeuttaMinen aja ylinopeutta ikinä vaikka ajankin yhdellä noista autoista :attn:
Tutulla tuli kans kalliiks, tosin siks ku se makas suurimmaks osaks korjaamolla.. Mun piti ostaa se mutta onneks kaverit varotti ajoissa ettei se yksilö ole ihan kunnossaMeillä käy jaguaari kalliiksi, mun isä ja mies on molemmat ottanut sakkoja sillä
Hondakin voisi sopia joukkoon.Mä päättelin nuo sillä mitä liikenteessä näen Aina se on bemari, volkkari tai audi ku vetää 40 alueella ainakin 30km/h nopeempaa.. :kieh:
siis tee ja hunaja on aivan jumalainen yhdistelmäVarmaan joo ihan mihin vaan. Mulla nyt oli vaan appelsiini mehukattia. Eipä se siellä kauheasti maistunut. Toiset laittaa myös kahviin tai teehen. Teessä nyt ehkä vielä menisi mutta kahvissa kuulostaa :x
Juu ovat varmaan hyviä, tuo yksilö ei olluMeillä on kyllä ihan ehjä ja käy perheautostakin kun on viisipaikkanen
Mä ajoin joulukuussa vähäistä ylinopeutta ja sain kirjallisen huomautuksen.Minen aja ylinopeutta ikinä vaikka ajankin yhdellä noista autoista :attn:
mulla olis tiedossa sulle hieno työkokeiluAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27805537:Sainpahan tuökkärinakan kiinni. Oli taas sellanen puhelu. Mutta kiva sellainen. Mun karenssia on ilmeisesti enää jäljellä n.1kk. Wuhuu!
Maanantaina sit pitää mennä käymään.
Lääkäristä ei oo soitettu aikaa vieläkään.. tarvitsen kuulemma työkkäriä varten sieltä lääkärinarvion tämänhetkisestä terveydentilastani.
Mutta kyllä se akka meinas et mulle järjestetään pikapuoliin sitten työkokeilujaksoja eri paikkoihin,niin näkis et mitä alaa mä voisin sit alkaa lukemaan
Täytyy kokeillasiis tee ja hunaja on aivan jumalainen yhdistelmä
Saanks mie tulla? Oon ajatellu et jotkut toimistohommat ois miulle sopiva ala..mulla olis tiedossa sulle hieno työkokeilu
*ehdottelee*
tuut mulle sihteeriköksi
no tottakai, onhan mulla kaks polveaSaanks mie tulla? Oon ajatellu et jotkut toimistohommat ois miulle sopiva ala..
Mulla vaan 1/3Mää veikkasin bmw, mersu ja audi. 2/3 on sekin jotain
*pakkaa jo* Kuuluuko mitään etuuksia? :xmas:mulla olis tiedossa sulle hieno työkokeilu
*ehdottelee*
tuut mulle sihteeriköksi