The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Ei alkanu kauheen hyvin tämä vuosi, lapset oli piirittäneet miut kummaltakin puolen ja oma nukkuma-asento ei ollu mikään maailman ergonomisin..sattuuu siis joka paikkaan. Tähän kun lisätään että oon unohtnut säännölisen epäsäännöllisesti lääkitykseni niin todellakin joka paikka on jäykkä ja kipee. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..
Tytöt siis nukkui kuin tukit, jalat ja kädet levällään ja ite jotenkin mytyssä jossain välissä. Jospa tää tästä..
 
IhanaValo
Kääk, todellakin vanhuus on yllättänyt yhessä yössä..petasin tuossa äsken petiä ja voi jumaliste mikä kipu tuikkas alaselkään kun yritin kumartua ees sen verran että sais peiton kunnolla.:(
 


Mun vuodenvaihde meni Herra Greyn ja Neiti Steelen kanssa kuumissa tunnelmissa.. :ashamed: :LOL: Eli siis kakkososa trilogiasta on melkein luettu, sit oottelis vielä tuo kolmososa tossa hyllyssä :D

Käytiin me lasten kanssa kattelemassa ilotulitus ja polttelemassa muutama sädetikku, mut en mä saanu kii oikee koko uudesta vuodesta, ehkä mä oon liian vanha jo ja lapset puolestaan vielä vähän pieniä, että heitäkään kiinnostais koko uusvuosi vielä niin hirveesti.

Ehkä sitten, kun nuo vielä tuosta vähän kasvaa nii vietetään oikeen kunnon uusvuosi paukkuineen ja valvomisineen :)

Huomenna tarvis töihin mennä, hiukan pelottaa tuleva yö. Miten ihmeessä pääsen ajoissa nukkumaan ja herätäkin tarvis sitte taas puol 5 aamulla. Tottunu jo tähän rytmiin, että nukkumaan mennään 00.00 jälkeen ja nukutaan aamusti 8-9 asti.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta huomenta =)

Heräsin kasilta ihan virkeänä. Mitä nyt nenä ihan tukossa ja kurkku kipeänä.
Ei auttanut hehkuviiniseokset.

Ihanavalo, sun selkäkipusi saattaa johtua tuosta huonossa asennossa nukutusta yöstä ja lääkkeestä : /
 
IhanaValo
No lääkkeen otin, ja pitänee ottaa viel särkylääkettäkin lisäks kun on sen verran tönkkö olo.
Hitsi kun ajattelin jo eilen et jos ei oo pakkasta niin käytäis lasten kanssa kävelyllä tuolla vähän kauempanakin, tarvis apteekissa käydä..vaan pitää varmaan oottaa miestä kotiin töistä ja pyytää hältä kyytiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27792580:
Luultavasti.. Mul ei oo koskaan ollu vaikeuksia sopeutua aamuvuoroihin, tai heräämisiin, iltavuorot taas ei oikeen sovi mulle. Yötä en onneks joudu tekemään, luulen, että olisin ihan sekasin koko viikon :D
Yötöihin vois olla vaikea sopeutua kyllä.
 
kahvikirahvi
Joo ainakin normikaupat. Paitti pikkupikku siwat ja jotkut pikkupikku k-kaupat.
Kirppareista en tiedä mutta ehkä hekin viettävät uudenvuodenpäivää.
Niin no en tiiä. Onneks mun ei tarvii mennä mihinkään :D
Mää katon nauhalta neljän tähden illallista jossa kokkaa Ismo Leikola. Tänään pitäis tehdä vielä lasagnea......

Mua kiinnostais miten Lilithin metsästys sujui, ja saiko ruutis enempää synttäriyyveitä ku kaks :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Niin no en tiiä. Onneks mun ei tarvii mennä mihinkään :D
Mää katon nauhalta neljän tähden illallista jossa kokkaa Ismo Leikola. Tänään pitäis tehdä vielä lasagnea......

Mua kiinnostais miten Lilithin metsästys sujui, ja saiko ruutis enempää synttäriyyveitä ku kaks :D
Ei munkaan tarvi mutta voisi käydä ihan muuten vaan :)

Sama juttu mutta varmaan selviää myöhemmin lilithin ja ruutiksen juhlinnat sun muut :)
Kaksiko nyt ainakin sai, jossain vaiheessa kirjoitti yhdestä :xmas:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä